کد خبر 1476371
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
گروگانگیری به دلیل مصرف مواد روانگردان!

رییس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: شخصی که به دلیل مصرف مواد روانگردان اقدام به گروگانگیری سه نفر از بستگان خود در منطقه رجایی شهر کرج کرده بود، توسط عوامل پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

به گزارش مشرق، حکمت شجاعی، سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: درپی مراجعه افرادی به کلانتری ۱۳ باهنر شهرستان کرج و اعلام اینکه یکی از بستگان آن ها به دلیل مصرف مواد روانگردان اقدام به گروگانگیری و تهدید ۳ نفر از اعضای خانواده آنها کرده، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: علی رغم تلاش چند ساعته کارآگاهان و عوامل اورژانس اجتماعی برای دعوت متهم به آرامش و منصرف کردن نامبرده از این اقدام، اما به دلیل مصرف روانگردان این اقدامات کارساز نبوده و نامبرده همچنان اقدام به تهدید قتل گروگان‌ها در صورت عدم ترک محل از سوی پلیس می‌کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه ماموران با رعایت نکات ایمنی در یک عملیات غافلگیرانه وارد عمل شده و متهم را بدون اینکه بتواند عکس العملی از خود نشان دهد دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در این عملیات هیچ گونه آسیبی به گروگان‌ها وارد نشد، خاطرنشان کرد: مصرف مواد روانگردان می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، بنابراین خانواده‌ها بایستی با نظارت مستمر بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از آلودگی آنها در گرداب اعتیاد پیشگیری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس