سخنگوی نفت آبادان: در فدراسیون فوتبال چه خبر است/ خرج قهرمانی سپاهان را ما دادیم

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت به اتفاقات اخیر علیه این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، روح‌الله محمدی در اعتراض به رسیدگی نشدن به شکایت باشگاه صنعت نفت در پرونده شکایت از باشگاه نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: ۲۵ بهمن با نفت مسجد سلیمان بازی داشتیم و فردای بازی شکایتی از این باشگاه با کلیه مستندات لازم برای کمیته انضباطی فرستادیم. بیشتر از ۴۰ روز می‌گذرد ولی کمیته انضباطی در چنین مسئله مهمی که می‌تواند در سرنوشت تیم ها تاثیر گذار باشد تا امروز نه تنها رسیدگی نکرده بلکه هیچ واکنشی نفیا یا اثباتا نداشته است.

وی افزود: هرچقدر هم برای برگزاری جلسه رسیدگی پیگیری می‌کنیم به در بسته می‌خوریم. واقعا نمی‌دانم در فدراسیون چه خبر است؟ از یک طرف سرپرست ما را بعد بازی با پرسپولیس بخاطر بازگو کردن اظهارات رییس کمیته داوران، نرسیده به خانه با دستور موقت در امری که فوریتی نداشت محروم می‌کنند و بلافاصله جلسه رسیدگی برگزار و حکم بدوی محرومیت در این خصوص صادر می‌کنند اما از طرفی دیگر به شکایت ما علی رغم پیگیری ها و کامل بودن اسناد و مدارک رسیدگی نمی‌کنند.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد: آقایان نتیجه این رسیدگی برای تیم ما الان مهم هست نه یک هفته مانده به پایان لیگ یا پس از اتمام لیگ...از طرفی اگرچه در خصوص شکایت هوادار از مس کرمان بدلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز ظاهرا طرف دعوا نیستیم اما واقعیت این است که ذی‌نفع هستیم و منتظر برگزاری و اعلام نتیجه رسیدگی هستیم.

محمدی ادامه داد: نمی‌دانم کمیته انضباطی چه پرونده ای مهم تر از این دو پرونده که سرنوشت تیم های ته‌ جدولی را عوض می‌کند دارد که به آنها ورود نمی‌کند؟ چه سیاستی و چه فکری پشت این داستان هست بگویند شاید ماهم قانع بشویم.

او در اعتراض به داوری دیدار با سپاهان ادامه داد: متاسفانه نگاه ها به تیم های شهرستانی ولو اینکه هوادار داشته باشند و مثل آبادان مهد فوتبال باشند نگاهی نیست که رسانه ها و فدراسیون به تیم های متمول یا سرخابی دارند. در لیگ امسال بصورت متناوب بخاطر داوری ضربه خوردیم و به اصطلاح سرمان را بریدند. آخرین و واضح ترین آن هم در بازی دیروز با سپاهان بود. چرا باید خرج قهرمانی یا بدهی به دیگران را بدهیم؟ از آن طرف برای تیم های رقیب ما که وضعیت تقریبا مشابهی دارند، هر بازی صحنه ها و پنالتی های مشکوک گرفته می‌شود. همه دیدند که گل سپاهان از خط رد نشده بود و می‌خواهیم کمیته داوران به این ابهام ما پاسخ جدی بدهد که چرا برای صنعت آبادان این اتفاقات امسال رخ داد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله میش دو قلی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    آقای محمدی دلیلش اینه که گاهی دوره گاهی قصه های غروره گاهی نوره گاهی بارش ابر دوره همه هستیه همه مستیه تو دستای من جام آخرینه تو خاموشیم فراموشیم طنین یه آواز دلنشینه
  • یدالله میش دو قلی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    آهنگیش اینطوری میشه : گااااااهی داری داری دارام دووووووره داری داری دارام گااااااهی قصه های غروررررررره گاااااااهی داری داریدارام نوووووووره داری داری دارام گاااااااهی بارش ابر دورررررره همه هستیه همه مستیه تو دستای من جام آخرینننننننننننه تو خاموشیم فراموشیم طنین یه آواز دلنشیننننننننه لالالام لالالام لاری لاری لالالام لامم لاری لالی لالالام
  • انصاف IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    چون نه عرضه انتخاب مربی دارید نه تامین بودجه و ..... همه را هم مقصر میدانید اما ناکارآمدی و بی لیاقتی خودتان را نمیبینید.نداشتن یه زمین چمن مناسب برای مهد فوتبال هم تقصیر دیگران است؟
  • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    1 2
    نفت! متمول نیست؟
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      1 0
      نه ،اواز دهل از دور شنیدن
  • حبیب IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    عزیزم خمه تاج رو میشناسند . سر استقلال رو برید تا بولینگ مستقیم بره اسیا و از طرفی پنالتی ها و گل های مردود این دو تا تیم رو به راحتی هدیه میدهند تا سپاهان حتما قهرمان بشه .
  • CN ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    میزبان باید یک دوربین روی هر دروازه قرار میداد تا الان حرفت را باور کنند.
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    بابا شما درچه فکری هستید مگر همین دیروز خطای کامالا خارج از محوطه جریمبود را درانظار جهانیان برای تیم تهرانی پنالتی محسوب نکردند به آن هم راضی نشدند بازیکنی را که مرتکب خطای پنالتی نشده بودند بجای کارت زرد با کارت قرمز مستقیم اخراج نکردند ومس جنگنده را ده نفره کردند شما دنبال چی هستید اگر فدراسیون فوتبال ایبازی را سه برصفر بنع تیم مس کرمان اعلام نکند بنظر من باید تمام تیمهای شهرستانی بطور متحد از ادامه لیگ برتر کنار بکشند ،حالا قول تیم سپاهان نیز جای شبهه دارد ،اگر در دو بازی مذکور از وار استفاد میشد بخد قسم گل پرسپولیس وسپاهان مردود اعلام میشد شخص من ازامروز فدراسیون فوتبال را فاقد صلاحیت میدانم تمام ،مشرق اگر منتشر نکنید شما هم شریک جرم فداراسیون هستید
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    سپاهان همین الان هم قهرمان شده بیخود سر و صدا نکن پارسال هم وضع همین بود و همه چیز از قبل مشخص شده بود تیمی قهرمانه که اشتباه داوری بر علیه آن نباشد و این کاملا در این دو فصل مشهود بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس