کد خبر 1476788
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
خمس: انتخاب قلعه‌نویی هوشمندانه بود/ هواداران تراکتور نگران نباشند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نباید به شایعات توجه کرد اما اعتقاد دارم انتخاب امیرقلعه‌نویی یک انتخاب هوشمندانه بود و امیدوارم در کارش موفق باشد.  

به گزارش مشرق، پاکو خمس در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص اینکه او نیز یکی از گزینه‌های تیم ملی فوتبال ایران بوده است، تاکید کرد: من به این حرف‌ها توجهی ندارم و فضای مجازی را هم دنبال نمی‌کنم. مهم این است که در حال حاضر سرمربی تراکتور هستم و تمام تمرکزم برای هدایت و موفقیت این تیم است.

او ادامه داد: انتخاب امیر قلعه‌نویی انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای بود، از او بابت اینکه بازیکنانی را از تیم ما به تیم ملی فرا خواند تشکر می‌کنم و این یک نقطه مثبت برای تیم به حساب می‌آید. البته در فراخوان بعدی به دنبال این هستیم تا بازیکنان بیشتری از ما در تیم ملی باشد و در کل باید بگویم برای او آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تراکتور در خصوص اتفاقات اخیر این باشگاه و حاشیه‌های ایجاد شده بین او و ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تیمش هم گفت: یک جلسه خصوصی برگزار شد و طبیعی است وقتی جلسه‌ای خصوصی باشد باید نتایج آن هم خصوصی بماند اما به هواداران تراکتور می‌گویم نگران چیزی نباشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس