افزایش سرعت شناورهای سپاه از زبان سردار تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما برای تحقق و عملیاتی شدن شعار سال به تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران، با سایر نهادها و شرکت های دانش بنیان با جان و دل همکاری هم افزا و تلاش مضاعف خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به انتخاب شعار «مهار تورم، رونق تولید» توسط رهبر انقلاب برای سال ۱۴۰۲ گفت: اقدام مدبرانه و شایسته رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تعیین شعار سال جدید ۱۴۰۲ شمسی مبنی بر «مهار تورم، رونق تولید»، برای ما در حکم یک فرمان ولایی است و به آن به عنوان یک راهبرد اساسی و منشور کاربردی نگاه می کنیم.

وی افزود: ما برای تحقق و عملیاتی شدن شعار سال به تاکید سردار سلامی فرمانده شجاع و ولایتمدار کل سپاه، با سایر نهادها و شرکت های دانش بنیان با جان و دل همکاری هم افزا و تلاش مضاعف خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با استناد به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند برای تحقق «مهار تورم»، «رشد تولید» لازم است، گفت: اگر «رشد تولید» محقق شود و فراوانی چرخه تولید و مولد ها رونق یابد عرضه کالا و اقلام عمومی زیاد می شود و آنگاه تورم، کنترل و مهار می شود. بنابراین، یکی از ضمانت های لازم برای رشد تولید، تامین امنیت چرخه تولید و مبادلات تجاری و اقتصادی است.

وی ادامه داد: ما در نیروی دریایی سپاه برای حفظ ثبات امنیت آبراه های اقتصادی و تجاری، حفاظت و صیانت از ترددهای شناورهای صیادی، تجاری و نفتکش ها در دریاها و آب های دور دست، بصورت تمام وقت با همکاری موثر و هم افزای همرزمان دریادل نیروی دریایی ارتش قهرمان تلاش می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتی های تجاری و نفتکش ها، حفاظت از سکوهای نفت و گاز در خلیج فارس، صیانت از تأسیسات نفتی و گاز در سواحل، فراهم کردن تسهیلات لازم برای توسعه اسکله ها و لایروبی حوضچه های برخی اسکله ها در نقاط کم برخوردار و مبارزه جدی و فراگیر با پدیده شوم قاچاق سازمان یافته در خلیج فارس و دریای عمان که پایه های اقتصاد کشور و چرخه تولید داخلی را متزلزل می‌کند، از جمله اقداماتی است که نیروی دریایی سپاه برای تحقق لوازم «رشد تولید» و تسهیل آن تاکنون انجام داده و ان‌شاءالله این تلاش ها بواسطه فرمان وابلاغ شعار سال بیشتر و مضاعف هم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    تولید و فروش و صادرات باید همراستای هم باشند .
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    اتفاقا بزرگترین مشکل تولید و اشتغال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس