کد خبر 1477059
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
ساپینتو اجازه نداد استقلال بهم بریزد/ مشخص نیست مدیران چه می‌کنند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در شرایط بحرانی ذوب آهن را شکست داد، گفت: ساپینتو حرفه‌ای عمل کرد و نگذاشت حواشی وضعیت خوب تیمش را به هم بریزد.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال برابر ذوب آهن و حواشی که روی سکوها و توسط هواداران به وجود آمد گفت: آبی‌ها مقابل ذوب آهن بازی خوبی از خود ارائه دادند و در تمام خطوط عملکرد موفقی داشتند و اجازه ندادند حریف خطرات زیادی را روی دروازه خودشان به وجود آورند اگرچه یکی، دو بار ذوب آهن خطرساز شد اما آنقدر زهردار نبود که بتواند دروازه استقلال را باز کند.

دروازه بان سابق استقلال با اشاره به نقش دو بازیکن در موفقیت های اخیر این تیم گفت: مهدی قایدی و محمد محبی از بهترین‌های استقلال هستند. البته تمام بازیکنان این تیم عملکرد فوق العاده ای داشتند اما شناخت این دو از یکدیگر و کارهای ترکیبی با هم باعث شد استقلال مقابل ذوب آهن به برتری دست یابد.

رشیدی در خصوص اتفاقات ناخوشایندی که برای استقلال در چند روز اخیر به وجود آمده و این تیم از لیگ قهرمانان حذف شد، گفت: متأسفانه اهمال و ندانم کاری کار را به اینجا رساند که استقلال حذف شد. هواداران استقلال عاملان این اتفاق بد را نخواهند بخشید.

بیشتر بخوانید:

تبعات حذف از آسیا؛ خداحافظی ۲ ستاره از استقلال؟

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: مدیران استقلال که مشخص نیست نقش شان در این تیم چیست و چه کار مهمی انجام دادند باعث این اتفاق بد شدند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: با تمام این سختی‌ها ساپینتو اجازه نداد تیمش وارد حاشیه شود، او در این خصوص عملکرد فوق العاده حرفه ای داشت با اینکه خودش و همکارانش چند ماهی است مطالبات خود را دریافت نکرده و طبق قوانین می‌توانند استقلال را ترک کرده، به کشورشان رفته و از این باشگاه شکایت کنند اما همچنان در کنار تیم مانده و تلاش می‌کند تا استقلال عملکرد موفقی داشته و حتی به قهرمانی برسد. او آنقدر تیمش را خوب ارنج کرد و به آنها روحیه داد تا استقلال مقابل ذوب آهن یکی از بهترین بازی‌های این فصل خود را انجام داد.

وی ادامه داد: هواداران در روزی که استقلال خوب بازی کرد و برنده شد ساپینتو را تشویق کرده و علیه مدیران استقلال و مسئولان وزارت ورزش شعار دادند، حق آنهاست که نسبت به این اتفاق تلخ اعتراض کنند.

منصور رشیدی در خصوص دیدار جمعه استقلال برابر آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: آلومینیوم در این فصل با مهدی رحمتی عملکرد خوبی داشته و نمی‌خواهند در اراک امتیاز از دست بدهند.

وی تاکید کرد: استقلال هم برای این دیدار روزبه چشمی و مهدی پور را در اختیار ندارد اما با شناختی که از ساپینتو داریم و مهره‌های تأثیرگذاری که در استقلال است، امیدواریم این تیم بتواند نتیجه خوبی بگیرد و با دست پر میدان را ترک کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس