کد خبر 1477226
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
ستاره استقلال در کنار یاغی پرسپولیس

کوین یامگا بهترین گلزن خارجی استقلال در لیگ برتر است و این عنوان را با یک پرسپولیسی شریک است

به گزارش مشرق، کوین یامگا یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در دو فصل اخیر بوده و سال قبل هم نقش پررنگی در قهرمانی آبی ها بعد از سال ها ایفا کرد. یامگا که سال گذشته ۱۰ بار برای استقلال گلزنی کرد، در این فصل هم تا الان موفق به زدن ۷ گل شده است.

گلی که یامگا در بازی مقابل ذوب آهن به ثمر رساند، هفدهمین گل این بازیکن فرانسوی برای آبی ها بود و او را در صدرجدول بهترین گلزنان خارجی استقلال درتاریخ لیگ برتر قرار داده است. البته کوین این عنوان را با مهاجم فعلی پرسپولیسی ها شریک است.

شیخ دیاباته که جدیدترین یاغی فوتبال ایران به حساب می آید و در تابستان امسال به پرسپولیس آمد، دو فصل در استقلال حضور داشت و سابقه آقای گلی را هم با پیراهن این تیم در کارنامه دارد. دیاباته هم ۱۷ گل برای استقلال زد و حالا یامگا را در کنار خود می بیند. البته یامگا این فرصت را دارد تا در بازی های باقی مانده استقلال در لیگ امسال حداقل یک گل دیگر بزند و مهاجم فعلی پرسپولیس را از پیش رو بردارد. اتفاقی که اصلا دور از دسترس نیست و به نظر می رسد ستاره فرانسوی آبی ها به زودی عنوان بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر را به تنهایی مال خود خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    3 0
    چرند می نویسی، از هیچ میخوای برا لنگ عزیزت افتخار بتراشی، از توهمات لنگ بیا بیرون مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس