کد خبر 1477459
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
برخورد تند فتح‌الله‌زاده با ستاره استقلال؛ تسویه‌حساب کن و برو!

یکی از کارهای عجیب فتح‌الله‌زاده برخوردی بود که مدتی پیش با آرتور کوین یامگا، ستاره استقلال داشت.

به گزارش مشرق، بعد از چند برد مهم استقلال، فتح‌الله‌زاده ملاقاتی با بازیکنان داشت تا در مورد مشکلات مالی با آنها صحبت کند.

یکی از بازیکنان استقلال در مورد این جلسه می‌گوید: «آرتور کوین یامگا از مدیرعامل باشگاه درخواست کرد که حق و حقوق و پاداش بازیکنان را پرداخت کند ولی فتح‌الله‌زاده خطاب به یامگا گفت که شما زیاد صحبت نکن و اگر ناراحت هستی با باشگاه تسویه‌حساب کن و برو! یامگا بازیکن مؤثر تیم است و ما تعجب کرده بودیم که چرا فتح‌الله‌زاده با او اینطور صحبت می‌کند.»

فتح‌الله‌زاده در بازگشت دوباره به استقلال یک ناکامی دیگر را این بار با ناتوانی در تأمین هزینه‌های باشگاه و تعهداتش به بازیکنان تجربه کرد و حتی در خرید یک بازیکن جدید در نیم‌فصل هم ناکام بود. ناکامی در پرداخت طلب استراماچونی و بحث حذف احتمالی از آسیا هم باعث شد تا سرانجام هواداران استقلال شدیدترین شعارها را علیه او سر بدهند و فتح‌الله‌زاده درنهایت مجبور به استعفا شود.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    میدونی چرا اینبار ناکام بود؟ چون اینبار صورتهای مالی قرار بود شفاف باشه. نمیشد زیر و رو کشید. نمیشد قرض کرد و پس نداد. نمیشد زد و بند کرد. بنابر این این بار نتونست حتی یک ریال برای باشگاه پول بیاره.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    این بیت المال خورها باید واگذار بشن حتی به سرمایه گذار خارجی ، قطری اماراتی ایرانی مقیم خارج البته باید بهشون اطمینان داد وگرنه پنجاه سال دیگه این مشکلات هست آقایون سیاسی دولتی بسه بیخیال این ها برای رای گرفتن و پست گرفتن بشین دیگه خز شده اینه کارها
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    فتل : تسویه کن برو! فقط یه چک هم برای من بگیر که من دوبار نقدش کنم و بگم وزیر پرسپولیسیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس