کد خبر 1477443
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
دفاع «بن گویر» از ادامه حضور در کابینه نتانیاهو/ تغییر کرده‌ام!

با وجود تشدید انتقادات از ایتمار بن گویر در روزهای اخیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بقا در منصبش در کابینه نتانیاهو دفاع کرد.

به گزارش مشرق، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد که نسبت به دو سال قبل که وارد کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) شده، دقت بیشتری در امور به کار می‌گیرد و نباید از کابینه فعلی کنار گذاشته شود.

وی در ارتباط با انتقادات جریان های چپگرا از وی در این رابطه که با توجه به جرایمی که در گذشته داشته نباید در کابینه حضور داشته باشد، نیز گفت: من در گذشته مرتکب اشتباهاتی شدم اما سال ها از این مساله گذشته و من امروز در جای متفاوتی قرار دارم، البته آن‌ها (مخالفان) در نظر دارند من را به همان شرایطی که در گذشته بودم، بازگردانند!

وی با تاکید بر اینکه شخصیت وی نسبت به سال های گذشته تغییر کرده، افزود: من از بارها گفته‌ام که توزیع بیانیه‌هایی با این مضمون که «اگر عرب‌ها نباشند، حملات تروریستی هم وجود نخواهد داشت»، غلط بوده و درخواستی که در زمینه لزوم اخراج همه عرب ها داشتم نیز صحیح نبوده است.

وی در پایان افزود: البته من همچنان یک راستگرا هستم اما دقیق تر شده ام و در مسائل مختلف با دقت بیشتری عمل می کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    1 0
    یکی از منفورترین آدم های اسرائیلی و جهان همین کثافت تندرو افراطی بن گوییر است.خدا لعنتش کنه به همراه افراطی دیگر نتانیاهو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس