کد خبر 1477623
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
عملیات حشد شعبی عراق علیه بقایای داعش در نینوا

منابع عراقی از عملیات موفق نیروهای حشد شعبی علیه بقایای داعشی در استان نینوا در شمال غرب این کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، حشد شعبی عراق روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروی مشترکی از اطلاعات تیپ ۵۹ حشد شعبی و امنیت ملی عراق موفق شدند ۲ عضو از بقایای داعش را در استان نینوا دستگیر کنند.

در این بیانیه آمده است: این عملیات در جریان اقدام مشترک این نیروها در مرکز استان نینوا انجام شد و آن ها توانستند دو تروریست از بقایای داعش را بر اساس ماده ۴ قانون تروریسم دستگیر کند. اقدامات اساسی در قبال دستگیر شدگان انجام شده و مراحل قانونی آنان طی خواهد شد.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند. عناصر باقی‌مانده داعش همچنان در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الانبار فعالیت دارند.

نیروهای عراقی با انجام عملیات نظامی و تعقیب داعشی ها اجازه خودنمایی به تروریست‌ها نمی‌دهند با این حال تکفیری‌ها با استفاده از اوضاع نامساعد جوی دست به تحرکاتی می‌زنند. مسؤولان عراقی اخیراً از کشته شدن ۱۷ داعشی در عملیات ارتش این کشور در شمال عراق و بازداشت پنج تن دیگر از آنها در شهر حویجه و استان صلاح‌الدین خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    2 0
    درود بر حشدالشعبی بیدار و هشیار و مبارزان توانا با تروریست و فساد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس