کد خبر 1478695
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
عملیات نیروهای حشد شعبی در غرب نینوا

نیروهای حشد شعبی عراق امروز عملیاتی را برای تعقیب بقایای داعشی و خشکاندن منابع مالی تروریست‌ها در غرب نینوا انجام دادند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، نیروهای فرماندهی عملیات نینوا حشد شعبی عراق با مشارکت نیروهای جمعی فرماندهی غرب نینوا امروز شنبه عملیاتی را علیه بقایای داعش انجام دادند.

این عملیات با هدف انهدام مخفیگاه‌های داعشی در کوههای شیخ ابراهیم و روستای خانه و مناطق غرب ناحیه ربیعه در غرب استان نینوا انجام شد.

همچنین هدف این عملیات خشکاندن منابع مالی تروریست‌هاست.

این عملیات در راستای طرح امنیتی ویژه ماه رمضان برای تامین امنیت استان نینوا انجام شد.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند. عناصر باقی‌مانده داعش همچنان در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الانبار فعالیت دارند.

نیروهای عراقی با انجام عملیات نظامی و تعقیب داعشی ها اجازه خودنمایی به تروریست‌ها نمی‌دهند با این حال تکفیری‌ها با استفاده از اوضاع نامساعد جوی دست به تحرکاتی می‌زنند. مسؤولان عراقی اخیراً از کشته شدن ۱۷ داعشی در عملیات ارتش این کشور در شمال عراق و بازداشت پنج تن دیگر از آنها در شهر حویجه و استان صلاح‌الدین خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    تعجبم ازاینه که همیشه دراینجورعملیاتهاحشدالشعبی یاحتی نیروهای مقتدی صدروارتش وووعراق هستن ولی هیچوقت خبری ازحزب الله عراق وابن بطاط ودوستان ومشاوران وهم رزمانش نیست درصورتی که من شنیدم اینهادم ودستگاه مفصل ونیروهای آزموده ودرست وحسابی دارن...پس چراهیچوقت هیچ جانیستن؟؟؟ ☺😨😮

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس