کد خبر 1477732
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
بعد از استقلال، نوبت پرسپولیس نیست!/ رادوشویچ، استراماچونی نمی‌شود

شایعات اخیر حکایت از آن دارد که احتمالا پرسپولیس هم به سرنوشت استقلال دچار شده و به خاطر شکایت رادوشویچ از آسیا حذف شود!

به گزارش مشرق، پرسپولیس در این سال‌ها بدهی نسبتا زیادی را پرداخت کرده اما هیچ یک به اندازه پرونده یک و نیم میلیون دلاری استراماچونی نبوده است: ۱.۱ میلیون یورو به برانکو، ۷۰۰ هزار دلار به کالدرون، ۴۷۵ هزار یورو به بودیمیر و... . با این حال قرمزها حتی برای این دوره هم دشواری قابل توجهی برای تسویه حساب با طلبکاران خود داشتند.

مهمترین طلبکار پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ بود که ۸۶۶ هزار یورو از دادگاه فیفا حکم گرفت و در حالی که آبان ۱۴۰۱ موعد دادگاه نهایی در CAS و احتمالا آذر ماه، سررسید پرداخت به این بازیکن بود، سرخ‌ها موفق شدند در اقدامی کم سابقه، نظر گلر سابق و کروات خود را جلب کنند و با او به توافق برسند.

نکته مهم اینکه در زمان توافق پرسپولیس و رادو، قرمزها به هیچ وجه آمادگی پرداخت ۸۶۶ هزار یورو را نداشتند و شاید اگر این توافقنامه امضا نمی‌شد، پرسپولیس امکان نقل و انتقالات زمستانی را هم از دست می‌داد. توافق با این طلبکار به منزله پایان یکی از پرونده‌های سرخپوشان بود. توافق به این شکل انجام شد که رادو ۱۶ هزار یورو از مطالبات خود را بخشید و سپس حاضر شد که طلب خود را در چهار قسط و تا یک سال آینده دریافت کند و پرسپولیس را از یک پرونده سنگین مالی نجات دهد.

بیشتر بخوانید:

درویش:‌ مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نداریم / شایعه سازان از آرامش پرسپولیس می‌ترسند

پرسپولیس که یک قسط ۲۵۰ هزار یورویی را ۲۵ دی ماه پرداخت کرد، حالا خود را آماده پرداخت بعدی در روز ۲۵ فروردین می‌کند که ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود. اقساط بعدی نیز ۲۰۰ هزار یورویی هستند و البته اگر پرسپولیس در زمان مقرر پرداخت نکند، همین مبلغ را جریمه خواهد شد.

به هر حال پرسپولیس با توافقی که در لوزان سوییس انجام داد، به نوعی توانست گام بلندی برای دریافت مجوز حرفه‌ای بردارد و حالا نزد فیفا، ای اف سی و دادگاه عالی ورزش، هیچ بدهی قطعی ندارد و اگر سایر موضوعات مشکل ساز نشوند، قرمزها به عنوان سهمیه مستقیم راهی آسیا خواهند شد.

بوژیدار رادوشویچ هم کمک کرد این توافق امضا شده و مطالبات خود را قسطی بگیرد.

این گلر کروات همیشه از پرسپولیس و هوادارانش تعریف و تمجید کرده و اصلا دوست ندارد همچون استراماچونی تیم سابقش را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کند.

از آن گذشته رضا درویش نیز اعلام کرد قسط بعدی رادوشویچ تهیه شده و به زودی به او پرداخت خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    خاک بر سر تیمهای تهرانی و خودشون
  • فاطمه دهباشی زاده مشهد IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    فقط تیم مشهد ابومسلم و پدیده
  • رضا IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    این اتفاق نمی افتد چون اگر تیم سوگلی دولت حذف شود باباحمید پست وزارتش را از دست می دهد
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    دو تیمی که در چند سال اخیر به اندازه احداث دهها پروژه عظیم ملی پول از بیت المال خاکستر کردن که یه علف بچه 15 ساله بنام " هوادار " بره براشون جیغ و هورا بکشه !!! اونم تو وخیمترین بحران اقتصادی
  • فوتبال دوست ایرانی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    سلام تیم های ایرانی بجای واردات (بازیکن-مربی-کادر فنی) به فکر صادرات باشن،بهتره که به این مشکل ها برنخورن فقط به مملکت و مردم با واردات ضربه می زنن اگر همین وارادات باشگاهها قرارداد هاشون رو با(ریال)ببنند-خوبه نه که با (دلار-یورو)قرارداد می بنند و کلی مشکل برای تیم ایجاد می کنن
  • فوتبال دوست ایرانی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    سلام تیم های ایرانی بجای واردات (بازیکن-مربی-کادر فنی) به فکر صادرات باشن،بهتره که به این مشکل ها برنخورن فقط به مملکت و مردم با واردات ضربه می زنن اگر همین وارادات باشگاهها قرارداد هاشون رو با(ریال)ببنند-خوبه نه که با (دلار-یورو)قرارداد می بنند و کلی مشکل برای تیم ایجاد می کنن
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    آخه چی این فوتبال چرا باید حق ماروبه این بی عرضه ها بدین ما که رازی نیستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس