کد خبر 1477561
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
سه ادعای متفاوت مدیران استقلال پس از حذف از آسیا؛ ضد و نقیض‌گویی برای فرار از مسئولیت

مدیران استقلال پس از حذف از آسیا در سه ادعای متفاوت که همدیگر را نقض می‌کنند به دنبال پوشاندن فاجعه حذف از آسیا و امید دادن بدون نتیجه به هواداران این تیم هستند.

به گزارش مشرق، حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا برای دومین سال متوالی یکی از اتفاق‌های پرحاشیه فوتبال در ابتدای سال جدید بود که کام هواداران این تیم را تلخ کرد. حال در شرایطی که حذف استقلال از لیگ قهرمانان قطعی شده است، مسئولان استقلال با مطرح کردن صحبت‌های ضد و نقیض و تکذیب یکدیگر در حال انکار حذف استقلال از آسیا هستند و هوادارانشان را در خوف و رجا نگه داشته‌اند تا تیرهای انتقادات نسبت به سوء مدیریت‌شان کمتر شود.

این در حالی است که استقلال تا ۱۱فروردین ماه فرصت داشت بدهی‌های قطعی را که مهم‌‍ترین آن طلب آندره‌آ استراماچونی بود را پرداخت کند و با توجه به پرداخت نکردن این بدهی و سایر طلب‌های قطعی شده، آبی‌ها از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید:

خیانت بزرگ و کم سابقه مدیران خادم به استقلال/ فتح الله زاده‌ی آزموده شده را آزمودن رواست!

در شرایطی دیروز از حذف قطعی استقلال از لیگ قهرمانان خبر دادیم که در ادامه مسئولان استقلال با موضع گیری‌های ضد و نقیض سعی در انکار این اتقاق تلخ داشتند.

ابتدا حجت کریمی رئیس هیئت مدیره استقلال دیشب در مصاحبه با یکی از بخش‌های خبر شبکه خبر مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال مهلت داده است: «هنوز روزنه امیدی هست و ما تا ۱۵ روز دیگر زمان داریم و با پیگیری‌های آقای فتح‌الله‌زاده از کنفدراسیون فوتبال ۱۵ روز وقت گرفته اند، حالا این وعده‌ای است که دادند و منتظریم ببنیم چه اتفاقی می‌افتد.»

در حالی رئیس هیئت مدیره استقلال مدعی فرصت ۱۵ روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا شد که چند ساعت بعد علی فتح‌الله‌زاده با مطرح کردن ادعای دیگری صبحت‌های کریمی را رد کرد. مدیرعامل استقلال در یک برنامه تلویزیونی درباره آخرین شرایط استقلال در لیگ قهرمانان گفت:« ما ادامه می‌دهیم و مدارک را آپلود می‌کنیم.۹۰ درصد لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده‌ایم. دیروز نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم با توجه به ۱۵ روز تعطیلی شرایط مهیا نیست،تقاضا کردیم که پول را نقد در یک کشور بدهیم و البته انجام این مساله ۵۰ - ۵۰ است.»

در ادامه بامداد امروز معاون امور بین الملل باشگاه استقلال در یک استوری در شبکه‌های اجتماعی روایت متفاوتی را بازگو کرد که رد کننده ادعای کریمی و فتح‌الله‌زاده بود.

در بخشی از این استوری حامد افضلی نوشت:«تنها شانس حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا این هست که اعضا محترم کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و سپس ارکان قضایی AFC تشخیص بدهند که در تاریخ ۱۱ فروردین رای این پرونده قطعی نبوده است چراکه مهلت اعتراض به رای کمیته انضباطی فیفا همچنان وجود دارد. این مسئله همچنان میان ارکان تصمیم گیر مورد بحث بوده و تا این لحظه هیچ قطعیتی وجود ندارد و تفسیرهای مختلفی بیان می شود. در FIFA نیز رای کمیته انضباطی روز ۱ فروردین ابلاغ و ۳۰ روز مهلت جهت پرداخت داده شد که در صورت عدم پرداخت، پنجره نقل و انتقالاتی تا زمان پرداخت بسته خواهد شد و خطر کسر امتیاز باشگاه را تهدید نمی کند.درخواست جزئیات (Grounds) رای داده شده و این ۳۰ روز نیز تا زمان اعلام جزئیات رای معلق مانده است و تاریخ دقیق مهلت پرداخت در حال حاضر مشخص نیست.»

سه ادعای متناقض از سوی مسئول باشگاه استقلال آن هم تنها در فاصله چند ساعت، نشان می دهد که مدیران این تیم هنوز انگار نمی‌خواهند با واقعیت حذف از آسیا کنار بیایند، با واقعیت تلخی که به گفته روزبه چشمی کاپیتان استقلال«یک افتضاح است که پای چند مدیرعامل تیم در آن گیر است.»

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 63636366666 IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    تو ذاری نان کی را میخوری که این طور با استقلال ضدیت داری ما هم میگیم حذف شد اما هنوز ای اف سی اعلام نکرد بعدش تو داری به آتش بنزین میریزی میان دوکس جنگ چون آتش است سخن چین بد بخت هیزم کش است
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    1 2
    مقصر حذف استقلال دولت و وزارت ورزش هست
  • محمودکوچکی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    هنه ترسیدنداستقلال ستاره سوم بگیره۰یادمه زمان شفرهم نزدیک به ستاره سوم بودین فراری دادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس