لوگوی استقلال

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال طی اظهارنظری عجیب، حیرت‌انگیز و منحط به ماجرای حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با عدم پرداخت بدهی‌های ارزی و تعیین‌تکلیف حساب‌های مالی، موفق به کسب مجوز حرفه‌ای AFC نشده و قطعاً از لیگ قهرمانان آسیای سال آینده کنار گذاشته شده است.

این موضوع که واکنش‌های بسیاری را در فضای هواداری، بازیکنان و حتی مجلس شورای اسلامی را به همراه داشته، اکنون با یک واکنش عجیب، حیرت‌انگیز و غیرحرفه‌ای از سوی سیدعباس موسوی، یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مواجه شده است.

موسوی که سابقه نایب‌رئیسی این کمیته مستقل حقوقی و قضایی فدراسیون فوتبال را در کارنامه داشته، طی یک استوری عجیب در حساب کاربری اینستاگرامی خود به ماجرای حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

موسوی در این باره نوشت: دلیل حذف تاج از چمپیونزلیگ آسیا نه اقتصادی است و نه فوتبالی؛ بلکه فقط سیاسی است. این تیم حتا تیم دوم حاکمیت هم نیست!

نفوذ تفکر زرد هواداری به فدراسیون فوتبال؛ اظهارنظر منحط سیاسی عضو کمیته استیناف درباره استقلال!

به‌نظر می‌رسد همان تفکر و جریان هواداری و لیدری اکنون به راهروهای فدراسیون فوتبال راه پیدا کرده که یکی از اعضای مهم‌ترین مرجع حقوقی فدراسیون فوتبال، این‌چنین اظهارنظری را انجام داده است.

باید این را هم درنظر داشت که موضع‌گیری عجیب موسوی، اکنون خوراک را به رسانه‌های معاند و ضدانقلاب داده که در این شرایط فدراسیون فوتبال نظارت هر چه دقیق‌تر نهادهای نظارتی را می‌طلبد.

چنین سخنان نسنجیده و خلاف‌واقعی از سوی یک مسئول حقوقی در فدراسیون، می‌تواند این شائبه را ایجاد کند که اکثر تصمیمات این کمیته، رنگی و مبهم بوده. از این رو اکنون صیانت کمیته استیناف به کلی زیرسؤال رفته است.

اصلاً معلوم نیست چرا باید در نهادی که زیر پرچم و قوانین حاکمیت و دولت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و این حتی در اساسنامه‌اش هم آمده، یک مقام مسئول حقوق‌بگیر این موضع‌گیری عجیب را علیه حاکمیت کشورمان انجام بدهد.

مشخص نیست چنین افرادی از چه راهی، با چه رزومه‌ای و از چه کانالی تأیید صلاحیت و اهلیت شده و به مهم‌ترین کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال راه پیدا کرده‌اند؛ موضوعی که هر چه سریع‌تر باید در دستور پیگیری نهادهای ذی‌صلاح قرار بگیرد.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    ریشه همه فساد ها و بی اخلاقی و بی فرهنگی ها در جامعه فوتبال است و فوتبال است و فوتبال
  • DE ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    3 14
    تااااااااااااااااج، سه حرفه. نه خلاف شرع نه خلاف عرف، خواست تمام هواداران استقلال تغییر نام استقلال به تاج هست. همونطوری که پیروزی به پرسپولیس تغییر پیدا کرد
    • سعید US ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      0 0
      خطاب به 16:38،حالت خوبه؟!!! ، انتقاد به حرفهای این عضو کمیته استیناف به این خاطره که اتهام بی اساسی را علیه حاکمیت مطرح کرده است ، در هیچ کجای متن بالا به استفاده این فرد از کلمه تاج ، انتقادی نشده است.در ضمن ، محتوای استوری ایشون، به شدت بی طرفی یکی از اعضای کمیته استیناف را زیر سوال می برد.
  • کورش IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    فامیل نزدیک زنوزیه پشتش هم پره از هیچی هم نمیترسه تا جاییکه نام قلابی تاج را جایگزین کرده واهلیت نظام را هم زیر سوال برده چندین ساله ریاکاری کرده بحمدالله چهره واقعی خودش رو نشون داده انشالله که پیگیری میشود
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    4 1
    واکنش طبیعی یک مواجب بگیر از پولهایی که ناپدید شده ، خواهشا دادستانی اینها را احضار کنه که مدرک حرفهاش چی هست؟ جالبه میگن پولها را چکار کردید، هر کسی از گوشه کنار صدای اعتراضش بلند میشه، واقعا همه چیز گویا هست...
    • حُسنا خانم IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      من از پس قرنها و از زمان فتحعلی شاه قاجار می آیم و همه چیز را میدانم ولی به شما نمیگویم
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    پول سالمندان و معلولان رو دادن به تیم پیروزی ولی برای استقلال اینکارو نکردن
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    برای تیم خودشون در سه نوبت از بیت المال خرج کردن ولی برای استقلال که تیم مردم هست هیچ کاری نکردن تا حذف بشه
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    دمش گرم خوب گفته . حقیقت تلخه
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    دولت باید تاوان حذف استقلال رو پس بده
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    دولت از بقیه میدزده میده به پیروزی
  • دهباشی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    2 0
    استقلال و پرسپولیس هر دو تیم برتر آسیا هستند. زنده باد ایران و زنده باد
  • احسان IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    خب وقتی میبینیم پول کالدرون و برانکو از ارز دارو و صندوق فرهنگیان پرداخت میشه ولی واسه استقلال همه دنبال شفافیت مالی هستن به این میرسیم که اتفاقا حرف ایشون کاملا صحیحه
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    2 2
    خاک تو سر استقلال
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      خاک تو سر تاج نه استقلال . البته منظورم مهدی تاج هست نه اونی که شاهان قدیم مثل قاجار و افشاریه و صفویه رو سرشون میزاشتن . پهلوی رو که ولش کن
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    تاج؟ سید؟ عباس؟ موسوی؟ هر سه عربی است. این که عربه، چه کار به تاج داره؟ عجب پول سعودی چه نمی‌کند!!!
  • CN ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    خخخخخ
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    تفکر زرد که مربوط به سپاهان و نفتهای آبادان و مسجد سلیمان هست نه استقلال
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    اگر کسی ندونه فکر میکنه، لیدر باشگاه پیام اعتراضی گذاشته! خخخخخخ
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    دو دو تا : چهار تا نه 5 و نه 3 .فکت : مدیرعاملهای نالایق استقلال را کی منصوب میکنه ؟ وزیر ورزش . کی خودشو صاحب باشگاه استقلال میدونه ؟ دولت . وقتی مدیری که منصوب حکومته در تیمی که صاحبش دولته کی باید جواب پس بده ؟ با پرداخت به موقع حقوق استرا " علاوه بر بهره مندی بالای فنی استقلال و فوتبال ایران از دانش استرا : جریمه ی سنگین هم به استقلال تحمیل نمیشد . چرا استرا فرای داده شد ؟ به خاطر پیشرفت فنی زیاد استقلال و ترس از به زیر کشیده شدن تیم خاص . استرا رفت و کالدرون هم با قراردادی سنگین تر رفت . پول کالدرون از کجا تامین شد ؟ صندوق مناطق محروم . پول استرا که به خاطر گند زدن مدیران حکومتی بار اومده را کی باید بده ؟ احتملا خورزو خان . پس بله حاجی : استقلال تیم دوم حکومت هم نیست . وقتی به اسامی کسائی که در تیم خاص بریز و بپاش میکردن را مرور کنی جالب میشه : شهرام جزایری " بابک زنجانی " حسین دولابی " محلوجی و......
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    از فوتبال لجن که پول بیت المال توی حلقوم اینهاست بیشتر از این انتظار نمی رود. دم خصوصی سازی گرم که پته اینها رو ریخت روی آب. با این حرفها دنبال فشار هستن تا بیشتر از پول ملت به اسم استقلال و پرسپولیس نشخوار کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس