کد خبر 1477735
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کنایه باشگاه فولاد به نکونام پس از اقدام علیرضا منصوریان

باشگاه فولاد خوزستان از برگزاری جلسه بین علیرضا منصوریان سرمربی این تیم با مربیان آکادمی این باشگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، جلسه‌ای به مدت سه ساعت بین علیرضا منصوریان سرمربی فولاد و دستیاران او با علی اکبر مهدی‌پور، مدیر آکادمی باشگاه فولاد و کوروش بختیاری‌زاده، حبیب خدریان، میثم سلیمانی و دیگر مربیان فعال در آکادمی برگزار شد.

سایت باشگاه فولاد ضمن کنایه به جواد نکونام سرمربی سابق این تیم نسبت به ارتباط با تیم‌های پایه، نوشت: «در این جلسه مهم که بعد از مدت‌ها بین کادر فنی تیم بزرگسالان و مسئولان آکادمی باشگاه فولاد برگزار شد، علیرضا منصوریان در جریان ریز کارهای انجام شده برای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فولاد قرار گرفت.

این جلسه صمیمی در حالی برگزار شد که سرمربی تیم فولاد خوزستان، تاکید ویژه‌ای بر روی استعدادیابی در استان برای کشف بازیکنان برتر خوزستانی به جهت تقویت آکادمی و در ادامه تیم بزرگسالان فولاد داشت. موضوعی که مورد استقبال مهدی‌پور و مربیان حاضر در آکادمی فولاد قرار گرفت.

هم‌چنین در این جلسه با هماهنگی طرفین مقرر شد مربیان آکادمی از این پس بتوانند جهت دانش افزایی و استفاده از تجربیات موجود در تمرینات تیم بزرگسالان حضور یابند.

علاوه بر این، دستیاران منصوریان ماموریت ویژه‌ای را از سوی او دریافت کرده‌اند. در همین راستا آن‌ها باید فعالیت تیم‌های پایه فولاد را به دقت زیر نظر گرفته و با کشف استعدادهای برتر، آن‌ها را به تیم بزرگسالان آورده تا در کنار ستاره‌های بزرگسال به تمرین بپردازند.

یکی از اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان استفاده حداکثری از ظرفیت آکادمی باشگاه و استعدادهای برتر استان خوزستان است و در همین راستا ارتباطی قوی بین علیرضا منصوریان و دستیارانش با آکادمی باشگاه فولاد شکل گرفته است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    داچ منصور همیشه 3 امتیاز بازی ها مقابل کیسه را تقدیم میکنه
  • عشقمی استقلال IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    دست رو خوب جای گذاشتی علی منصور این چند سال از بس به نکونام گفتن از جوانان بومی هم استفاده کن فایده نداشت،تمام ناراحتی ما از این مسعله بود ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس