کد خبر 1477783
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
شایعه برکناری فتح‌الله‌زاده از استقلال قوت گرفت/ جلسه سرنوشت‌ساز باشگاه برای تغییر مدیرعامل

در شرایطی که بحث استعفا و برکناری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح شده، قرار است تا ساعاتی دیگر جلسه‌ای سرنوشت ساز بین مدیران این باشگاه برگزار بشود.

به گزارش مشرق، مناظره جنجالی علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی کافی بود تا حواشی بیشتری پیرامون این باشگاه پس از عدم پرداخت مطالبات آندره استراماچونی و حذف از لیگ قهرمانان آسیا شکل بگیرد.

اعزام نمایندگان سازمان خصوصی سازی به باشگاه استقلال

در اولین قدم پس از برگزاری مناظره، سازمان خصوصی سازی روز گذشته نمایندگانی را به باشگاه استقلال اعزام کرد تا مدارک و مستندات مالی در این باشگاه حسابرسی بشود. قربانزاده و فتح‌الله‌زاده که اختلاف شدیدی بر سر چک‌های مدیرعامل استقلال در سالهای گذشته داشتند، عنوان کرده بودند که تا پایان روز سه شنبه یکی از این نفرات در صورت درست بودن ادعای طرف مقابل، از سمت خود کنار خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

پرونده مدیران استقلال از دادستانی به مجلس رسید!

خط و نشان قربانزاده برای استقلال با یک پیام

قربانزاده شب گذشته و با انتشار پیامی در توییتر و اینستاگرام خود مدعی شد هیات سه نفره مالی برای بررسی اسناد استقلال در این باشگاه حاضر شده بودند و چهارشنبه (امروز) بیانیه‌ای صادر خواهد شد. قربانزاده همچنین اعلام کرد که ادعایش در خصوص فتح‌الله‌زاده تایید شده است.

شایعه برکناری فتح‌الله‌زاده

در پی اتفاقات دو روز اخیر، بار دیگر شایعه برکناری علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال بالا گرفت. گفته می‌شود وزارت ورزش و اقتصاد قصد دارند نفر جدیدی را برای این پست انتخاب کنند. با توجه به اظهارات قربانزاده درباره دسته چک‌های فتح‌الله‌زاده و تکذیب بعضی از بازیکنان سابق استقلال از جمله فرهاد مجیدی این اتفاق دور از ذهن نیست.

استعفای دسته جمعی مدیران استقلال؟

از سوی دیگر بعضی از رسانه‌ها از تصمیم هماهنگ مدیران استقلال در حمایت از فتح‌الله‌زاده برای استعفای دسته جمعی خبر داده‌اند. یکی از مدیران استقلال تاکید کرد که صحبتی در این خصوص در میان اعضای هیات مدیره صورت نگرفته و یا حداقل او از این موضوع بی اطلاع است.

جلسه سرنوشت ساز خارج از باشگاه

در همین ارتباط هیات مدیره باشگاه استقلال قرار است ساعت ۱۳ امروز تشکیل جلسه بدهد. این جلسه جایی خارج از باشگاه استقلال و دور از دسترس خبرنگاران برگزار می‌شود. محور اصلی این جلسه هم مسائلی است که طی دو روز اخیر فضای استقلال را تحت تاثیر خود قرار داده است و خروجی قابل پیش بینی آن می‌تواند تغییر مدیرعامل باشگاه باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کورش IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 1
    اینها نقشه دارن استقلال رو بدن به تاجر قظری همه اینها فیلمند وقشنگ حاج فتل رو کله پا کردند
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    وقتی می گویند مدیر باشگاه باید فوتبالی باشد یعنی اینکه معتقد باشی که بیت المال تا بخواهی و تا آخر عمرت و برای فرزندانت و اقوامت و بچه محلت و دوستان و هم پیاله هایت در اختیار توست و هر چه خواستی می توانی بالا بکشی.
  • کاشمری IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    بابا...تو رو خدا یه نفری بزارین که بتونه حداقل یک سر و سامانی بده به این تیم ویه جمعیت میلیونی رو از نگرانی واضطراب در بیارن....چرا برای پرافتخارترین تیم ایران کار مثبتی نمیکنین
  • رضا IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    جنس آقای قربان زاده از جنس آقای فتح الله زاده بدتر است. در رفتار او رگه هایی شیطانی دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس