کد خبر 1477815
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
درودگر: مشکلات استقلال را پیش‌بینی کرده بودم/ به من توهین کردند

عضو پیشین هئیت رییسه سازمان لیگ گفت: الان استقلال با همه مشکلاتی که من پیش‌بینی کرده بودم روبرو شده و کاملا مسائل مالی باشگاه زیر سوال رفته که این اتفاق اصلا برای باشگاه بزرگی همچون استقلال زیبا نیست.

به گزارش مشرق، صادق درودگر در رابطه با شرایط مدیریتی باشگاه‌های فوتبال ایران و به خصوص اتفاقات چند وقت اخیر باشگاه استقلال گفت: من قبلا تذکرات لازم را سال گذشته که بحث تبلیغات محیطی بود داده بودم. در آن زمان صحبت‌های زیادی انجام شد و حتی من را تهدید کردند ولی من مسیر قانونی را ادامه دادم و موضوع را به صورت قانونی مطرح کردم. بسیاری از افراد از صحبت‌های من ناراحت شدند و حتی به من توهین هم شد اما من روی اصولی که داشتم پایدار بودم و زمان ثابت کرد که صحبت‌های من درست بوده است.

انتخاب مدیرعامل از طرف وزارتخانه اصولی نیست

وی در مورد مشکلات مدیریتی در باشگاه استقلال گفت: الان باشگاه استقلال با همه مشکلاتی که من پیش‌بینی کرده بودم روبرو شده و کاملا مسائل مالی این باشگاه زیر سوال رفته که این اتفاق اصلا برای باشگاه بزرگی همچون استقلال زیبا نیست. باشگاه استقلال و سایر باشگاه‌ها زمانی می‌توانند روبه جلو حرکت کنند که بر اساس قوانین باشگاه‌داری عمل کنند. این قوانین شامل این خواهد بود که باشگاه باید هیئت مدیره داشته باشد و این هیئت مدیره از طرف مجمع انتخاب شده باشد.

درودگر ادامه داد: هیئت مدیره نیاز به پشتوانه دارد و نکته مهمتر اینکه وزارتخانه نباید مدیرعامل انتخاب کند و باید این کار برای همیشه کنار گذاشته شود. این روند باید به دست مجمع و هیئت مدیره صورت بگیرد. این بهترین روش برای انتخاب مدیرعامل خواهد بود که در تمام دنیا از این روش استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جلسه سرنوشت‌ساز برای تغییر مدیرعامل استقلال

وی گفت: زمانی که از مالک باشگاه منچسترسیتی سوال شد که شما چگونه مدیریت کردید که در یک سال تیم فوتبال این باشگاه ۳ قهرمانی کسب کرد، او فقط در جواب گفت: من کاری انجام ندادم و تنها مدیرانم را درست انتخاب کردم.

مدیرعامل اسبق تراکتور گفت: این مهم‌ترین اصل خواهد بود که اگر شما قصد داشته باشید که کاری را بر اساس اصول انجام داده شود باید مدیران را به درستی انتخاب کنید. با انتخاب درست مدیران شما می‌توانید موفق باشید و اگر مدیران درست انتخاب نشده باشند همین اتفاق‌ها صورت خواهد گرفت که تعدادی مدیر خواهند آمد و با شلوغ کاری به هواداران وعده‌هایی را می‌دهند که در آخر چیزی نصیب هوادار و باشگاه نخواهد شد.

وی تصریح کرد: راهکار اصلی این خواهد بود که باید انتخاب مدیران براساس ضوابط باشد و نه روابط، انتخاب مدیران در چارچوب تشخیص ویژگی‌ها و ملاک‌های مدیرتی باشد در غیر این صورت موفقیتی حاصل نخواهد شد.

براساس چه معیار وشاخص‌هایی مدیران میلیاردی هزینه می‌کنند؟

درودگر در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی‌هایش از AFC مهلت دوباره‌ای بگیرد، خاطرنشان کرد: من بعید می‌دانم که باشگاه استقلال تا ۱۵۰ روز دیگر بتواند از AFC مهلت بگیرد و اتفاق خاصی رخ دهد. این‌کار فقط وقت خریدن از طرف باشگاه است و باید اساس کار درست شود. در کشور ما یک باشگاه‌ چرا باید ۸۰۰ میلیارد هزینه کرده باشد. بر اساس چه معیار و شاخص‌هایی برای یک بازیکن یا مربی این مقدار هزینه انجام می‌شود. یک مدیر از جیب خودش که هزینه نمی‌کند و تمام این هزینه‌ها از جیب مردم داده می‌شود و باید برای این هزینه‌ها جوابی داشته باشد. آیا اگر این هزینه‌ها از جیب مدیر باشد او حاضر خواهد بود که این مقدار را هزینه کند یا خیر؟

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    از افاضات شیخ ما همین بس/که عسل را خورد و گفت شیرین است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس