کد خبر 1478860
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
خدمات‌رسانی ویژه مترو در شب‌های قدر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در همه خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

به گزارش مشرق به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی اظهارداشت: مترو تهران همواره سعی کرده در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند. بر همین اساس، برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، سرویس‌دهی در خطوط درون شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر در شامگاه یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، افزود: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (دوشنبه ۲۱ فروردین) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

درستی افزود: مترو تهران در شب‌های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس و انشعاب فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    شما خیلی عرضه داری جلوی ورود افاغنه رو بگیر ما مالیات و عوارض شهرداریش رو میدیم بعد جا نیست مترو و اتوبوس سوار شیم چون تا خرخره پر از افغانیه ماموراتون کجان پس؟ نانوایی ها که بماند به ایرانی نان نمیرسه هر افغانی صد تا نون میگیره چون مفته براش یارانه میگیره براش!!!! یارانه ای که حق ایرانیه نه ۲۰ میلیون افغانی که خودشون مملکت دارن!!!!
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      1 1
      یره هو راجع به افاغنه درست صحبت کن . اونا همسایه ما هستند و احترامشون واجبه
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      1 0
      لعنت ب مترو که بلیطش رو گرون کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس