کد خبر 1478936
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
روشن: آجورلو و فتح‌الله‌زاده پاسخگوی شائبه‌ها باشند/ ساپینتو متوجه رفتارهای اشتباهش شده

پیشکسوت تیم استقلال گفت: آجورلو و فتح الله‌زاده از مدیران باتجربه و باسابقه هستند و باید در این خصوص پاسخ‌های لازم را بدهند تا ابهامات مشخص شود.

به گزارش مشرق، حسن روشن در خصوص وضعیت آشفته استقلال، اظهار داشت: استقلال در وضعیت بحران مالی قرار دارد و مریض بیمار است و کار به جایی رسیده که درمانش هم ناممکن شده است. با توجه به مشکلات مالی عدیده در این تیم امیدوارم فتح‌الله‌زاده این مشکلات را به صورت اساسی حل و فصل کند. آجورلو و فتح الله‌زاده از مدیران باتجربه و باسابقه هستند و باید در این خصوص پاسخ‌های لازم را بدهند تا ابهامات مشخص شود.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات مالی تجربه مهم‌ترین راهکار به حساب نمی‌آید بلکه باید با پول این مشکلات را برطرف کرد. در مناظره تلویزیونی که چندی پیش به واکاوی مشکلات استقلال پرداخت، دوست داشتم مقصرها مشخص شوند و در صورت اثبات تخلفات، افراد متخلف تنبیه و جریمه شوند ولی این موضوع نصفه و نیمه رها شد. در این مناظره یک سری موارد برای مردم باز نشد چرا که آنها دوست داشتند بدانند در این باشگاه چه خبر است و مشخص نشد چه کسی پول گرفته و چرا این بدهی پرداخت نشده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: دوست دارم قربان‌زاده به خاطر مردم این سوالات را پاسخگو باشد تا ابعاد و مشکلات روشن و استقلال از بلاتکلیفی رها شوند. امیدوارم استقلال در این فصل با وجود مشکلات قهرمان شود چرا که هواداران و پیشکسوتان استقلال نگرانی‌های زیادی دارند و این قهرمانی تا حدودی شرایط را برای تیم بهتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تیم ساپینتو دور از مرداب مدیریت/ بررسی مسیر استقلال برای قهرمانی؛ از کلید طلایی تا نبرد با دو غول آخر

روشن تصریح کرد: ریکاردو ساپینتو که در ابتدای فصل با توجه به برخی رفتارها مورد انتقاد قرار گرفته بود با محرومیت و جریمه‌هایی که برایش در نظر گرفتند متوجه شد که این رفتارها و شلوغ‌کاری‌ها دیگر جایی ندارد و باید با آرامش این تیم را به قهرمانی رساند. البته تاثیر بیژن طاهری را نباید نادیده گرفت. او توانسته با تجربه خود آرامش را برای تیم به ارمغان بیاورد.

وی به عملکرد هافبک‌ها و مهاجمان استقلال در این فصل اشاره کرد و گفت: عملکرد و درخشش هافبک‌های استقلال توانسته به موفقیت این تیم کمک کند. ضمن اینکه قایدی و یامگا هم عالی بودند.

روشن در پاسخ به این سوال که باتوجه به حساسیت بالا در صدر جدول لیگ برتر، شانس استقلال را برای قهرمانی چقدر می‌بیند؟ توضیح داد: شانس قهرمانی برای تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس یکسان است. نباید استقلال به شرایط سایر مدعیان در صدر جدول توجه کند و فقط به دنبال پیروزی در بازی‌ها پیش‌روی خود باشد. به طور قطع بازی شهرآورد هفته بیست و هفتم استقلال و پرسپولیس یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر به حساب می‌آید و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم بسیار اهمیت دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس