صبرمان لبریز شده است/ فتح الله‌زاده به تیم فشار وارد کرد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: صبرمان لبریز شده است.

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی پس از برتری یک بر استقلال مقابل آلومینیوم، اظهار داشت: واقعا یک بازی خیلی سخت داشتیم. آلومینیوم چند هفته نباخته بود و بازی کردن در اراک هم خیلی سخت است. خدا را شکر روند خوبمان را ادامه دادیم. توانستیم به ۳ امتیاز برسیم.

وی درمورد روند تیم استقلال، گفت: خدا را شکر روند تیم خوب است اما همانگونه که می‌دانید اکنون فقط خودمان هستیم، سرمربی و هواداران‌مان. هیچکس دیگری با ما نیست و واقعا تعجب می‌کنم علی فتح‌الله زاده عزیز در این مدتی که آمده هر روز در یک برنامه و شبکه بوده است. در این مدت بار روانی خیلی روی دوش ما بود.

کاپیتان استقلال تصریح کرد: از روز اولی که او آمد یک روز گفتند مهاجم زهر دار می‌گیریم‌. یک روز دیگر گفت حسینی نوتیس داده است. یک روز گفتند روزبه چشمی. این کارها همه اشتباه بود. از روز اولی که فتح‌الله‌زاده آمد، فشار روی بازیکنان بیشتر شد. در این مدت یک روز قرارداد فلان بازیکن بیرون آمد و روز دیگر یک بازیکن دیگر. آیا این موضوع به تیم ما کمک می‌کند؟

حسینی عنوان کرد: اینکه پول راننده فلان مدیر قبلی چه قدر می‌شود به من بازیکن، هوادار و تیم استقلال کمکی نمی‌کند. باید بیایید مشکلات ما را حل کنید نه اینکه صورت مسئله را پاک کنید. هفته قبل هم گفتم اینکه قراردادها بالا است یا هرچیز دیگر، شما به عنوان مدیرعاملی که جدید آمده‌اید، باید مشکلات ما را حل کنید. در آن برنامه هم رفتید و به جای اینکه مشکل ما را حل کنید بیشتر فشار دیگری روی تیم انداختید. یک ماه دیگر لیگ تمام می‌شود و تیم الان به این خوبی بازی می‌کند. لیگ تمام شود، یک نفر حال ما را نمی‌پرسد.

وی افزود: آن شب خواب بودم و نتوانستم روی خط برنامه بیایم. ما الان ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ایم. کجا ۶۵ درصد پول گرفته‌ایم؟ بین ما و فتح‌الله زاده ختلاف است. او به جلسه می‌آید و جلوی بچه‌ها قول می‌دهد که کار را درست می‌کنم. به ما می‌گویید درست است ۳۵ تا ۴۰ درصد پول گرفته‌اید اما مقابل هوادار و تلویزیون می‌گویی ۶۵ درصد پول داده‌ام؟

دروازه‌بان استقلال خاطرنشان کرد: اصلا اینگونه نیست. هرچه هم گرفتیم از مدیریت قبلی گرفته‌ایم. فتح‌الله زاده ۱۰ درصد بیشتر به ما پول نداده است.

حسینی درخصوص اینکه مهلت استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی ۳۱ فروردین تمام می‌شود و اگر تا آن زمان این بدهی را تسویه نکند، با کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره مواجه خواهد شد، گفت: ۶ ماه این آقایان فرصت داشتند فشار بگذارند، نزد فلان مسئول یا این طرف و آن طرف بروند. اینجوری نمی‌شود که ۱۰ روز قبل از عید یا تمام شدن حکم بخواهند زور بزنند و مصاحبه کنند. چرا از ۶ ماه قبل مصاحبه نکردید؟

حسینی افزود : من یک صحبت هم با وزیر ورزش و جوانان دارم. آقای سجادی در قطر نزد ما آمدید و واقعا اخلاق شما را دوست داشتیم زیرا یک آدم ورزشی هستید و بیشتر ما و ورزش را درک می‌کنید. به عنوان نفر اول تصمیم گیرنده استقلال باید خیلی زودتر این مشکلات را حل می‌کردید. اکنون هم که این صحبت‌ها هست خیلی زودتر باید مشکلات ما را حل کنید. نمی‌شود که چند روز دیگر بایستید تا ببینید چه می‌شود یا نمی‌شود.

وی درمورد اینکه وزیر ورزش اعلام کرده ۲ بار به استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی کمک کرده‌ایم و بیشتر از این نمی‌توانیم کمک کنیم، گفت: من نمی‌دانم پشت پرده چه قدر پول رسیده یا نرسیده است. صحبت خیلی خوبی هم شد. اگر ما در بورس نبودیم، این باشگاه از کجا می‌خواست درآمدزایی کند؟ آرم همراه اولی که روی پیراهن‌مان می‌زنیم پولش کجا است؟ این تبلیغاتی که هر بازی می‌زنیم، پولش چه می‌شود؟ خود ما مانده‌ایم اما به عنوان کاپیتان استقلال خواهش می‌کنم زودتر به این تیم کمک کند. از آسیا که حذف شدیم و این موضوع یک فاجعه خیلی بزرگ بود.

کاپیتان استقلال گفت: مدیریت استقلال ۲ بار بازی را باخت. ابتدا اینکه از آسیا حذف شدیم و دیگری اینکه تیم رقیب جای ما به لیگ قهرمانان رفت.

حسینی درخصوص اینکه در صورت شکست سپاهان مقابل تراکتور فاصله امتیازی استقلال با این تیم در صدر جدول از بین می‌رود و آیا حذف از آسیا دلیلی برای از دست رفتن قهرمانی خواهد شد، توضیح داد: از بچه ها تشکر می‌کنم که در این مدت واقعا غیرت گذاشتند و همه جوره پای کار ایستادند. تلاش کردند و ما کارمان را کرده‌ایم. صد در صد به تلاش خود ادامه می‌دهیم و تنها دلخوشی ما شادی هواداران است.

وی درمورد اینکه صبر تیم استقلال چه زمانی لبریز می‌شود و آیا احتمال اعتصاب وجود دارد، گفت: صبرمان که لبریز شده و پیش از عید هم اعتصاب کرده‌ایم اما فقط به خاطر هواداران استقلال ادامه می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس