کد خبر 1478944
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
استقلال هنوز برای پرداخت پول استراماچونی فرصت دارد؟

مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال درباره مهلت پرداخت مطالبات استراماچونی توضیح داد.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر اخبار مختلفی درباره وضعیت پرونده استراماچونی در رسانه‌ها منتشر شده که بیش‌تر آن‌ها گمانه‌زنی است و مبنای حقوقی ندارد.

حامد افضلی، مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال در همین‌باره گفت: این طور نیست که مهلت پرداخت طلب استراماچونی ۳۱ فروردین باشد و پس از آن باشگاه با محرومیت نقل و انتقالاتی و یا کسر امتیاز رو به رو شود. بر اساس قوانین فیفا که به صراحت هم اعلام شده، طبق رای فیفا، باشگاه باید تا ۳۰ روز مطالبات سرمربی پیشین خود را پرداخت کند اما در صورتی که یکی از طرفین پرونده درخواست "گرندز رای" یا جزییات پرونده را داشته باشد، زمان پرداخت پول تا زمان اعلام جزییات رای به تعویق می‌افتد.

وی افزود: باشگاه استقلال دوم فروردین و پس از اعلام رای پرونده استراماچونی، درخواست گرندز پرونده را داده و با توجه به این که هنوز گرندز رای اعلام نشده، مهلت بیشتری برای پرداخت این پول وجود دارد و اعلام تاریخ نهایی ۳۱ فروردین، درست نیست.

باشگاه استقلال پس از چند ساعت برای دومین بار بیانیه دیگری را منتشر و توضیحات تکمیل‌تری را ارائه کرد. در این بیانیه آمده است:

با توجه به اینکه باشگاه استقلال درخواست جزئیات رای را کرده، اجرای رای معلق شده است و هر زمان که جزئیات رای صادر شود، باشگاه استقلال ۲۱ روز جهت اعتراض به آن فرصت دارد.

به همین دلیل چون هنوز جزئیات رای اعلام نشده، فرصت ۵۱ روزه برای پرداخت طلب استراماچونی هم آغاز نشده است‌.

این نکته هم لازم به ذکر است که در صورت عدم پرداخت در بازه ۵۱ روزه، پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته می‌شود و در صورتی که در سه پنجره پول پرداخت نشود، احتمال کسر امتیاز و سایر تنبیهات وجود دارد که این احتمال نیز برای سال‌های آینده است.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 1
    اونایی که تو فوتبال کشور اعم از مسئول فدراسیون و مربی و بازیکن تیم میگن غنیمته سفره ای از بیت المال مردم جلومون پهن شده چند ده میلیاردی میخوریم آبی هم روش . دیگه خبر ندارن این پولها میشه سرطان ، تصادف خونین و هزار بدبختی سیاه در فردای زندگی
    • صلوات IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      0 1
      مشتی اوتایی ک پول میلیاردی من و شما رو هاپولی میکنن بهترین ماشین سوارن مث ما پراید سوار نیستن بهترین تفریح و دکتر رو دارن ۴۰ ساله داره همینو میگیم بلکه جر نگیریم
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 1
    فقط فاطمه دهباشی زاده طرقدری دکتری داروسازی از مشهد گفت استقلال تیم خوبیه من باهاش موافقم
    • محمدی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      2 2
      استقلال تیم محبوب و مردمی است. انهایی که مثل شما ها که کاسه لیس و مفلس و بی آبرو هستید و فرق هندوانه را با قارپوز نمی دونید چیه عقده حقارت دارید وقتی نام استقلال کبیر می اید مو به تنتان سیخ می شود و بوی گند از همح جاتان می زند بیرون
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 1
    معمولا اینطوری که بیانیه میدن، یعنی حذف تیم قطعی شده!
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 1
    حذف شد رفت بابا دارن مردمو سیاه میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس