کد خبر 1479400
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
استعفای دوباره‌ فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال

علی فتح‌الله‌زاده بار دیگر و در یک برنامه تلویزیونی از مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داد.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده که روزهای سختی را در باشگاه استقلال سپری می‌کند، دوشنبه شب‌ در گفت‌وگویی‌ تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: اگر دوستان خصوصی سازی با من مشکل دارند، باشگاه استقلال را نکوبند.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می‌دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.

وی در مورد مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال اظهار داشت: در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت. مدارک را بارگذاری می‌کنیم و مشکلی نداریم. تنها مشکل ما استراماچونی است که باید آن صد میلیارد را تهیه و پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید:

پولادگر خبر داد؛ تغییرات فوری در مدیریت باشگاه استقلال

فتح‌الله‌زاده افزود: در دورافتاده‌ترین‌روستا هم فهمیدند که ما نمی‌توانیم پول استراماچونی را تهیه کنیم و پیش دولت و مجلس رفتیم.

وی افزود: چرا کمک نکردند؟ من آمدم. من دائم گفتم و همه می‌دانستند. ما تلاش می‌کردیم. به پولادگر گفتم تلاش می‌کنیم تا روز آخر هم تلاش کردیم. از استرا مهلت می‌خواستیم نه اینکه پرداخت کنیم.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: اگر با من مشکل دارید استقلال را نزنید.آنهایی که من را بهانه کردند اگر ناراحت نشوند من می‌روم. زمانی من در استقلال صد هزار نفر تشویقم می‌کردند اما الان حیا کن رها کن می‌گویند. چه کسی این کار را کرد؟ من را قربانی کردند و در تله انداختند. هواداران حق دارند.

وی در مورد اینکه سازمان خصوصی در بیانیه‌ای اعلام کرده او باید چک‌ پنج میلیارد تومانی را بازگرداند، گفت: با آقایان توافقاتی کرده بودیم و من هم گفتم چک را پس‌ می‌دهم اما چون به قولشان عمل نکردند، چک را پس نمی‌دهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    قریییی چرا این مسائل را علنی و رسانه ای می کند.‌آدم حسابی مگر این مملکت دا گاه‌و مجاری قانونی ندارد؟؟؟؟ چرا خود و... را در معرض تهمت و بدبینی و.... قرار می دهید. کی می خواهید به آخرت و معاد و خطرات آبروریزی و بی حیثیت کردن دیگران ادامه دهید.‌ قدما گفته اند: چاه‌مکن بهر کسی. که.....
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    2 1
    دیگه میبینه دستش داره رو میشه ونقش بازی بازی میکنه!!!!!!!!!
    • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      ساکتشو اخمخ
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    2 1
    نمونه انتخاب وانتصاب مدیر نالایق که الی ماشاءالله در این سرزمین به وفوریافت می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس