سردار شریف

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز تحولات فلسطین به نفع مردم فلسطین و آرمان آن رقم خورده و رویای صهیونیست‌ها برای داشتن یک سرزمین از نیل تا فرات امروز به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه) در نشست خبری که برای تشریح برنامه‌های روز جهانی قدس برگزار شد، گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد روز جهانی قدس هستیم. برای مردم ما روز جهانی قدس و راهپیمایی آن در سطح ملی به عنوان دومین راهپیمایی ملی ما، یادآور تقابل های ملت ما با رژیم صهیونسیتی است.

وی افزود: امروز تحولات فلسطین به نفع مردم فلسطین و آرمان آن رقم خورده و رویای صهیونیست‌ها برای داشتن یک سرزمین از نیل تا فرات امروز به پایان رسیده است.

شریف با بیان اینکه قلعه آمال رژیم صهیونسیتی به برکت مبارزات مردم فلسطین، لبنان و محور مقاومت فروریخته است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها توطئه‌های بسیاری علیه ما و ملت ما طراحی کردند که البته بسیاری از آن‌ها به نتیجه نرسید و خنثی شد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روز جهانی قدس امسال با ویژگی های متفاوتی برگزار می شود، عنوان کرد: در یکسال اخیر، رزمندگان فلسطینی تعداد ۱۰ هزار عملیات را علیه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی به مساحت ۲۷ هزار کیلومتر انجام داده‌اند و صهیونیست‌ها طی یکسال اخیر، هیچ روزی نبوده که آسایش داشته باشند.

شریف در بخش دیگری با اشاره به آغاز روند مهاجرت معکوس ساکنان سرزمین‌های اشغالی به سایر کشورها اعلام کرد: جریان مهاجرت معکوس ۲ میلیون نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در حال شکل‌گیری است. البته صهیونیست‌ها به دنبال مخفی‌کردن این جریان هستند اما علت اصلی مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی عدم امکان تصور آینده برای این مهاجران است‌.

وی همچنین گفت: سخنران روز جهانی قدس در تهران، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    6 0
    10هزار عملیات خیلی خوبه چند کشته؟
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 6
      محرمانست، نمیگیم چندتا کشته تا بسوزی!! خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    الان بهترین فرصت است که ایران بستری برای اسکان یا بازگشت خاخام های یهودی ضد صهیونیست رو در کشور فراهم کند.کسی هم اگه اعتراض کنه،نشان دهنده نبود شناخت از جامعه یهودیان است.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    3 0
    بیخیال بابا گور پدر اونها یک کم به مشکلات مردم برسید دلمان خوش بود مرغ ۶۳ تومانه امروز کمتر از ۸۲ پیدا نکردم با گرانی گوشت این هم رفت روی هوا
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    بیا پایین
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    2 0
    رویای از نیل تا فرات چه ربطی به ایران داره؟؟ نیل تا فرات یعنی اون ور مرزهای ما
    • شهاب IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      1 0
      میدونی هژمونی یعنی چی ؟ میدونی حوزه تمدنی یعنی چی ؟ میدونی بازدارندگی قدرت یعنی چی ؟ بنظرت امریکا نمیدونه ویتنام یه نیمکره زمین ازش دوره یا عراق یا افغانستان ؟ یه تعریف ساده در بازدارندگی میگه کشوری که در مرزهای خودش بایسته و دفاع کنه بالاخره شکست میخوره (میگن منسوب هست به اسکندر این جمله) یکم مطالعه بعد نظر بدیم همینجوری یه چیز گفتن که نشون دهنده سطح دانسته های آدمه بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس