کد خبر 1479503
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
پخش زنده حمله مرگبار به کنتاکی در اینستاگرام

جوان ۲۵ ساله آمریکایی که کارمند یک بانک در شهر «لوئیزویل» بود، تیراندازی مرگبار به همکارانش را به صورت زنده در اینستاگرام پخش کرده بود.

به گزارش مشرق، در ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، اقدام ضارب در پخش زنده به رگبار بستن همکارانش در بزرگ‌ترین شهر ایالت کنتاکی خبرساز شده است.

خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه (امروز) گزارشی تکمیلی درباره تیراندازی مرگبار روز گذشته در ایالت کنتاکی منتشر کرد. طبق گزارش رسانه‌های محلی تیراندازی در نزدیکی ساختمان یک بانک در مرکز شهر لوئیزویل، پنج کشته در پی داشت.

در گزارش این رسانه غربی آمده است که کارمند ۲۵ ساله «اولد نشنال بانک» روز دوشنبه در محل کار خود تیراندازی کرد و این حمله در اینستاگرام پخش زنده شد؛ حمله‌ای که پنج نفر را کشت و حداقل هشت نفر را زخمی کرد و ضارب در درگیری با نیروهای پلیس کشته شد.

مقام‌های لوئیزویل در ابتدا خبر دادند که چهار نفر در این تیراندازی مرگبار کشته شدند اما با گذشت ساعاتی بعد از این حمله، یک زن ۵۷ ساله در نتیجه شدت جراحات، جانش را از دست داد.

پلیس این شهر ایالت کنتاکی اعلام کرد که یک جوان ۲۵ ساله سفیدپوست به نام «کانر استورجون» عامل این حمله مرگبار بوده و وی یکی از کارمندان همان بانک بوده است.

«ژاکلین گووین ویلاروئل» رئیس پلیس موقت لوئیزویل در یک نشست خبری اعلام کرد که سه دقیقه بعد از دریافت گزارش حمله مسلحانه، نیروهای پلیس خود را به صحنه رساندند که با تیراندازی ضارب مسلح مواجه شدند و طی درگیری بین دو طرف، ضارب کشته شد.

این مقام ارشد پلیس آمریکا تایید کرد که ضارب به صورت زنده در اینستاگرام حمله مسلحانه خود را منتشر کرده بود.

سخنگوی شرکت آمریکایی «متا» (صاحب اینستاگرام و فیسبوک) در واکنش به انتشار خبرها درباره پخش زنده این حمله مسلحانه در لوئیزویل اعلام کرد که این شرکت در ارتباط نزدیک با نیروهای پلیس و اجرایی قانون، به سرعت پخش زنده تیراندازی در اینستاگرام را قطع کرده بود.

هر چند هنوز مقام‌های آمریکایی به طور رسمی درباره انگیزه «کانر استورجون» از به رگبار بستن همکارانش اظهارنظری نکرده‌اند اما شبکه «سی‌ان‌ان» در این باره گزارشی منتشر کرد.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، یک مقام پلیس به این رسانه خبر داد که به ضارب اطلاع داده بودند که او از کارش اخراج شده است.

رئیس پلیس موقت لوئیزویل در نشست خبری خود اعلام کرد که حال سه نفر از زخمی‌ها وخیم است که یکی از آنها، مامور پلیس است که در درگیری با ضارب از ناحیه سر زخمی شد.

دو زن و سه مرد در نتیجه تیراندازی مرگبار کشته شدند که همگی آنها بین ۴۰ تا ۶۴ سال داشتند. «تامی الیوت» ۶۳ ساله یکی از قربانیان است که دوست شهردار لوئیزویل و همچنین فرماندار کنتاکی بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    چرا الان یه غربگدای ریغونه نمیاد بگه "عوضش امنیت دارن" ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس