کد خبر 1479561
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
انتقاد رهبر مخالفان ترکیه از اردوغان با پیاز +فیلم

رهبر مخالفان ترکیه با انتشار فیلمی از آشپزخانه منزلش و با یک پیاز، از سیاست های اقتصادی «رجب طیب اردوغان» انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، «کمال قلیچداراوغلو»، رهبر مخالفان ترکیه و نامزد ائتلاف امت، با انتشار فیلمی از آشپزخانه خانه خود و در حالی که پیاز در دست دارد، از سیاست های «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه انتقاد کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، قلیچداراوغلو در این فیلم گفت: اگر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در قدرت بماند، قیمت پیاز به ۱۰۰ لیر (حدود ۶ دلار) خواهد رسید.

رهبر مخالفان ترکیه خطاب به پیروان گفت: «آنها [ائتلاف حاکم] به خوبی درک می کنند که دیگر حرف هایشان قانع کننده نیستند، بنابراین تبلیغات وحشتناکی از تهمت، دروغ و تقلب را شروع کردند».

قلیچداراوغلو ادامه داد: آنها برای سرپوش گذاشتن بر واقعیتها، با انواع برنامه های عجیب و تصنعی مانند تهمت به پ.ک.ک و سوء استفاده های مذهبی در مورد سجاده های نماز سعی در فریب شما دارند. در واقع آنها عقلانیت شما را مسخره می کنند. به هموطنان خود احترام نمی گذارند. آنها چیزی برای گفتن ندارند.

وی با بیان اینکه «تهمت، دروغ و تقلب به دستور کار اصلی ائتلاف ملت به رهبری اردوغان تبدیل شده است»، افزود: آنها می دانند که وقتی من بیایم، دموکراسی می آید؛ پول جریان پیدا می کند، سرمایه گذاری می شود، نرخ ارزها پایین می آید، قدرت خرید شما افزایش یافته و شاهد فراوانی خواهیم بود.

رهبر مخالفان ترکیه در ادامه و با تاکید بر اینکه این تحول اتفاق خواهد افتاد، گفت: اگر اردوغان در قدرت بماند پیازی که در دست من است، ۱۰۰ لیره می شود. قیمت پیاز هم اکنون کیلویی ۳۰ لیره است. آنها خجالت نمی کشند و به پیاز شجاع نیاز داشتند.

او در پایان خاطرنشان کرد: خدا لعنت کند کسانی را که پشت دین ما پنهان می شوند و به انواع نیرنگ ها دست می زنند. من راه خود را با افراد صادق و مخلص اعم از دیندار یا غیرمذهب، ترک، کُرد، سُنی و علوی ادامه خواهم داد. این تنها معیار من است.

قلیچدار اوغلو رئیس حزب «جمهوی خواه خلق» و عضو ائتلاف «شش‌گانه» از ماه های گذشته به عنوان رقیب اردوغان، رئیس جمهور کنونی ترکیه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد. او در سخنانی مدعی شده بود که نامزد ائتلاف مخالفان هر که باشد در همان دوم اول انتخابات ریاست‌جمهوری برنده خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    40 8
    همین پیاز باید بزنی تو صورتش. خدا ازش نگذره مردک اردوغان با علی اف دست به یکی کرده بودند علیه ایران.
  • ح IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    نه بابا اوناهم آره؟؟ برگای کوچمون!!
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    4 1
    بعید است رای بیاورد
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    2 1
    به امید خدا
  • DE ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    4 16
    شک نکنيد این دفعه اردوغان هست
  • قادر IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    4 17
    رقیب اردوغان در روزی که پیاز دستش گرفته و داره رای جمع میکنه اردوغان ناو هواپیمابر ترکیه رو به آب میندازه و برای افتتاح نیروگاه اتمی آک کویو آماده میشه به نظرتون کی برنده میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس