کد خبر 1479987
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
رئال از این برد برابر چلسی پشیمان می‌شود

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که رئال مادرید از این که با تعداد گل بیشتری برابر چلسی پیروز نشده پشیمان خواهد شد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید شب گذشته با دو گل چلسی را از سر راه برداشت تا با خیالی آسوده‌تر در انتظار دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در استمفوردبریج باشد.

دو گل از کریم بنزما و مارکو آسنسیو باعث شد که این تیم بار دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در لیگ قهرمانان به پیروزی برسد اما شاید برتری تنها با دو گل حصار امنیت خوب و کافی برای شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی برگشت که به میزبانی حریف برگزار خواهد شد نباشد.

این موضوعی است که فردیناند هم به آن معتقد است. این اسطوره باشگاه منچستریونایتد باور دارد که بازیکنان رئال باید از تمامی فرصت‌هایشان استفاده می‌کردند اما این اتفاق رخ نداد تا چلسی هنوز هم شانسی برای بازگشت داشته باشد.

او در این باره به بی تی اسپورت گفت:« رئال به زودی پشیمان خواهد شد. آنها در حال حاضر از این که توانستند در این بازی به پیروزی برسند خوشحال هستند اما به زودی به این که فکر خواهند افتاد که ما باید این بازی را تمام و چلسی را به خاطر اشتباهاتش تنبیه می‌کردیم.

آنها فرصت انجام چنین کاری را داشتند. چلسی در ابتدا خوب کار کرد و فرصت‌هایی هم داشت اما ضربات پایانی درخشان بازیکنان رئال باعث شد که آنها نتوانند کاری از پیش ببرند. فرانک لمپارد حالا باید به بازیکنان بگوید که بازی تمام نشده است. آنها باید در استمفوردبریج به گل برسند و جوی که در چنین دیدارهایی وجود دارد در این ورزشگاه دیده شود. بازی هنوز تمام نشده و آنها شانس برگشت دارند.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    خاکبرسر چلسی با بازیکنان بی عرضه ش که حريف رئال با بازیکنان چهل ساله ش نشدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس