کد خبر 1480011
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
شمسایی: فدراسیون تمام برنامه‌های ما را انجام داده است/ اگر از کسی نمی ترسید از خدا بترسید

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تا الان هر برنامه‌ای که داشتیم از سوی فدراسیون انجام شده و همه چیز به درستی پیش می‌رود.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال ایران پیش از بازی دوستانه با ازبکستان اظهار داشت: شرایط تیم خدا را شکر خوب است. از دیشب به ورزشگاه شهید دستگردی رفتیم به دلیل اینکه بازی در آنجا برگزار می‌شود. امشب، فردا و پس فردا هم آن جا هستیم. یک روز قبل از بازی هم یک تمرین در سالن داریم و یک جلسه هم سالن دست ازبکستان اغست.

وی افزود: خدا را شکر با آمدن حسین طیبی و سعید احمد عباسی تیم کامل شد. امشب هم شهاب سفال منش به تهران می رسد و به اردو اضافه می‌شود. تمامی برنامه هایی که با ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم داشتیم به خوبی پیش رفته و به طور کامل انجام شده است. آماده می‌شویم تا با یک تیم خوب که رقیب دیرینه ما در آسیاست دیدار کنیم. آنها در این مدت پیشرفت قابل توجهی داشتند و بازی های تدارکاتی با کیفیتی برگزار کردند. وقتی ما در تورنمنت تایلند بودیم، آنها با برزیل دیدار کردند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: به طور قطع همه تیم ها به فاصله یکسال مانده به جام جهانی با قدرت برنامه ریزی می کنند و ما هم همین کار را خواهیم کرد. همه چیز برعکس حرف هایی که زده شده، خوب پیش رفته و امکانات، البسه و هتل ایده آل است. هیچ مشکلی نداریم و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. ایمدوارم در آخر بتوانیم در این دو دیدار تدارکاتی بتوانیم به اهدافمان برسیم.

شمسایی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان هستیم و از بچگی فلسفه این ماه را به این شکل به من یاد دادند که صداقت داشته باشیم و تهمت نزنیم. اگر تیتر یک خبرگزاری با عناد باشد، این عین حق الناس است. اگر بخواهم حرفی بزنم، خیلی شفاف و صریح آن حرف را می‌زنم. روز که ماجرای هتل المپیک پیش آمد، با مهدی تاج رییس فدراسیون تماس گرفتم و یک دقیقه هم نشد که مشکل حل شد و من جا دارد در اینجا از تاج تشکر کنم. تاج و فدراسیون فوتبال تمامی تدارکات را فراهم دیدند و من دیگر کار به حواشی دیگر ندارم.

وی افزود: من برنامه می دهم و فدراسیون هم آن را پیش می برد. چیزی را که انجام می دهند را نمی توانم بگویم چرا انجام می دهید. تیتر می‌زنند که شمسایی تهدید کرده است؛ این حرف ها زشت است. تاج برای منِ شمسایی هر آنچا بوده را انجام داده است. کم و کاستی همیشه بوده مثل ضعف های من که در کادر شاید پیش بیاید. مشکلاتی وجود دارد اما وقتی بحث خانواده باشد، آن را در داخل حل می کنیم. وقتی یک خبرگزاری تیتر غلط می زند، چند سایت معاند می آیند و سوءاستفاده می کنند. من اگر چیزی باشد خودم می گویم. اگر از کسی نمی ترسید از خدا بترسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    1 0
    بر عکس خیلی از سلبریتی ها من از اعتقادات شمسایی خیلی خوشم میاد. از دعاهای ایشون در برنامه نوروزی شبکه ۳ که حضور داشت الهم عجل الولیک الفرج بود. ماشالله بهش
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    باید پیش این افراد ورزشی و ... رفت که واقعا قصد خوبی دارند رفت و مشکلاتشون رو شنید و ازبالا حل کرد. بدون اینکه طرف خودش رو زیاد معرفی کنه. کلی مشکلات حل میشه. البته ممکنه بعضا راه حل اونا اشتباه باشه، اما آدم مشکل رو میفهمه و با راه حل درست، مشکلات رو حل میکنه و چه بسا بعدا همونا بگن آره خوب شد حرف منو گوش ندادی، این راه بهتر شد. باید به فوتسال و کشتی و ... و تیم های بانوان از نظر مالی خیلی بیشتر رسید و کمک های بعدی رو بعد از تایید سرمربی و سرپرست که پول‌های قبلی به ما عینا رسید، بکنند. وگرنه ممکنه پول بدهند اما فدراسیون یا... بخورند و ندهند بهشون یا کمتر بدهند.
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    1 0
    چی می گی خان؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس