مدیران استقلال فقط به فکر پُر کردن جیب‌شان بودند/ چرا وزیر و مسئولان ورزش هیچ کمکی نکردند

علی چینی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: وضعیتی که استقلال در آن قرار دارد به دو بخش تقسیم می‌شود.

به گزارش مشرق، علی چینی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: وضعیتی که استقلال در آن قرار دارد به دو بخش تقسیم می‌شود. ابتدا به خاطر عدم پرداخت مطالبات استراماچونی در ۴ فصل گذشته مشکلات ناگواری گریبان استقلال را گرفته است. هر مدیرعاملی که در این مدت پست ریاست باشگاه را عهده‌دار می‌شد به فکر پرداخت این مطالبات نبود و در نهایت متاسفانه تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. ولی بخش دوم که خوشحال کننده است عملکرد بازیکنان، کادر فنی و مدیرعامل وقت بود که بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای پیرامون تیم، سنگ تمام گذاشتند و هفته‌های زیادی است که آبی‌پوشان فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا طلب استراماچونی به موقع پرداخت نشد، عنوان کرد: مشخص نیست مدیران قبلی باشگاه استقلال در این خصوص چه استراتژی و تفکراتی داشتند. برای پرداخت مطالبات استراماچونی کلی پول به باشگاه تزریق شده است، اما مثل اینکه اصلاً برای پرداخت پول استراماچونی برنامه و تصمیمی نداشتند. مدیریت در استقلال و پرسپولیس غلط ترین سبک را دارد، پول وارد باشگاه‌ها می‌شود، اما مشکل این است که هر کس به فکر پر کردن جیب خودش و دوستانش است. حالا هم نمی‌شود توقع داشت یک دفعه ۱۲۰ میلیارد تومان پول جور کرد تا به استراماچونی بدهند. در صورتی که باشگاه می‌توانست در طول ۴ سال گذشته با کمترین پول طلب استراماچونی را تسویه کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست جدید به تهیه پول استراماچونی

وی ادامه داد: هواداران چه گناهی کرده‌اند که تیم محبوب‌شان قهرمان می‌شود و فوتبال قشنگی بازی می‌کند ولی نباید در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد؟ چرا وزیر و مسئولان ورزش برای رهایی استقلال از این مشکل هیچ کمکی نکردند و برای حمایت از پرافتخارترین تیم آسیا چشم پوشی کردند.

کارشناس فوتبال در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تاکید کرد: استقلال مقابل آلومینیوم فراتر از سطح فوتبال ایران بازی کرد و با اینکه یک بر صفر به پیروزی دست یافت ولی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت، اما بخت و اقبال یار مهاجمان استقلال نبود. سیدمهدی رحمتی این فصل تیم خوبی ساخته که یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر است و نتایج خوبی را برابر تیم‌های قدرتمند لیگ به دست آورده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص رشد چشمگیر استقلال در هفته‌های اخیر گفت: آرش رضاوند شوت‌های خوبی را در هر بازی می‌زند و این نشان می‌دهد که سرمربی از جسارت و خلاقیت بازیکنانش به خوبی آگاه است و به بهترین شکل از آنها در بازی‌ها بهره می‌برد. مهدی قایدی هم به رشد و پیشرفت خوبی دست یافته است که از کوچکترین روزنه‌ها گل‌های زیبایی را به ثمر می‌رساند. ساپینتو سرمربی است که هیجان زیادی دارد و پر از علاقه و عشق است و این خصوصیات خوب را هم به بازیکنانش انتقال داده. استقلال هفته‌های زیادی است که پیروزی‌های خوبی را به دست می‌آورد و به عنوان مدعی اصلی قهرمانی خودش را مطرح کرده که جای خوشحالی دارد. باوجود مشکلاتی که برای تیم وجود دارد، اما بازیکنان پشت هم هستند و تیمی یکدست را درست کرده‌اند.

چینی در پایان با اشاره به اینکه تیم فوتبال استقلال این فصل درس‌های زیادی به تیم‌های دیگر آموخت، گفت: در مسابقات لیگ برخی اوقات تمرین به خاطر تعویق پرداخت مطالبات بازیکنان تعطیل می‌شود، اما بازیکنان استقلال نشان دادند که خوشحالی هواداران از هر چیزی مهمتر است. اگر بدترین اتفاقات هم برای تیم فوتبال استقلال رخ بدهد بازیکنان کار بزرگی انجام داده‌اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    0 0
    بردگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس