کد خبر 1479539
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
جنگ هیئت مدیره استقلال برای جانشینی فتح‌ الله‌زاده؛ با گزینه‌ها آشنا شوید

با توجه به استعفای علی فتح الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال ۲ نفر از اعضای هیئت مدیره علاقه زیادی به جانشینی وی دارند.

به گزارش مشرق،، علی فتح الله‌زاده شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی برای دومین بار از مدیرعاملی استقلال استعفا داد و به نظر می‌رسد اینبار جدایی مدیر کهنه‌کار آبی ها بسیار جدی است. نکته جالب اینکه ساعاتی قبل از جلسه امروز هیئت مدیره، برخی از اعضا به فکر جانشینی او افتاده‌اند.

حجت کریمی رئیس و محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال گزینه‌های جانشینی فتح‌الله‌زاده هستند که به نظر می رسد شانس کریمی بسیار بیشتر از مومنی است.

محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در واکنش به استعفای فتح الله زاده گفت: در مورد هیئت مدیره و مدیرعامل تصمیمات فوری لحاظ شود. طی چند روز آینده این اتفاقات رخ خواهد داد. این باشگاه‌ها سرمایه ملی ما هستند و قطعا اگر تخلفی صورت گرفته باشد، هیچ گارانتی و تخفیفی برای هیچ کس نداریم که مماشات کنیم و برخورد نکنیم.

بیشتر بخوانید:

ادعای مربی اسبق استقلال: شفر دلال بود

فتح الله زاده نیز بعد از استعفای خود از مدیرعاملی استقلال گفت: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همین جا استعفا می‌دهم و از مسئولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت‌مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.

وی در مورد مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال اظهار داشت: در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت. مدارک را بارگذاری می‌کنیم و مشکلی نداریم. تنها مشکل ما استراماچونی است که باید آن صد میلیارد را تهیه و پرداخت کنیم.

فتح‌الله‌زاده افزود: در دورافتاده‌ترین‌ روستا هم فهمیدند که ما نمی‌توانیم پول استراماچونی را تهیه کنیم و پیش دولت و مجلس رفتیم.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: اگر با من مشکل دارید استقلال را نزنید.آنهایی که من را بهانه کردند اگر ناراحت نشوند من می‌روم. زمانی من در استقلال صد هزار نفر تشویقم می‌کردند اما الان حیا کن رها کن می‌گویند. چه کسی این کار را کرد؟ من را قربانی کردند و در تله انداختند. هواداران حق دارند.

وی در مورد اینکه سازمان خصوصی در بیانیه‌ای اعلام کرده او باید چک‌ پنج میلیارد تومانی را بازگرداند، گفت: با آقایان توافقاتی کرده بودیم و من هم گفتم چک را پس‌ می‌دهم اما چون به قولشان عمل نکردند، چک را پس نمی‌دهم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله میش دو قلی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    2 0
    چرا ما مردم به جای ورزش کردن فقط ورزش تماشا میکنیم؟ نمیگم تماشا نکنین بلکه در کنارش خودتون هم ورزش هم بکنید یعنی هر دوتا با هم . ورزش کنید تا به سمت مواد مخدر نروید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس