پولادگر: از استعفای سجادی اطلاعی ندارم/ استقلال به نام استراماچونی پول گرفت و جای دیگر خرج کرد!

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال به نام استراماچونی پول گرفت و جای دیگر خرج کرد.

به گزارش مشرق، محمد پولادگر در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ بیان کرد: فکر می‌کنم وزنه‌برداری در قهرمانی آسیا موفقیت چشمگیری کسب کند. وزنه‌برداران شایسته و پر انرژی هستند و امیدوارم شاهد موفقیت‌هایشان باشیم و تیم بانوان هم افتخار کسب کند.

پولادگر درباره گلایه وزنه‌برداران از پرداخت‌نشدن پاداش‌های جهانی و آسیایی تصریح کرد: پرداخت پاداش‌های مدال‌آوران ما در قهرمانی آسیا و جهان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انجام نشده است و مربوط به همه رشته‌هاست. اطلاع دارم به‌زودی اتفاق می‌افتد و مراسم تجلیل را برگزار می‌کنیم.

وی درباره تعیین تکلیف هیات‌مدیره سرخابی‌ها تاکید کرد: هیچ خبری نیست و فردا مجمع سالیانه را داریم که عملکرد هیات‌مدیره و گزارش مالی دو باشگاه بررسی می‌شود و هیات‌مدیره هم به‌زودی اعلام خواهد شد.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که روسای فدراسیون‌ها دغدغه‌ای نسبت به بودجه دارند و این دغدغه به جا است، گفت: هنوز تازه اول سال هستیم و اولین بار است در فروردین‌ماه پرداختی داشتیم. نمی‌دانم چه کسی اعتراض داشته است و زود است که دغدغه داشته باشند. پارسال هم ۱۰۰ درصد تفاهمنامه محقق شد.

معاون قهرمانی وزارت ورزش در مورد نظرش نسبت به آغاز انتخابات فدراسیون کشتی و اینکه این فدراسیون حواشی زیادی برای وزارت ورزش داشته است، گفت: هیچ نظری ندارم.

وی در مورد ساخت‌وساز در فدراسیون‌ها و کمک وزارت ورزش بیان کرد: ساخت‌وساز ربطی به ورزش قهرمانی ندارد اما می‌دانم که تمامی فدراسیون‌هایی که در این مورد برنامه‌ریزی کرده‌اند و مورد حمایت وزارت ورزش بوده‌اند، بیشتر آنها موفق شدند از بخش مالی کمک‌هایی داشته باشند تا ساخت‌وساز خود را انجام دهند.

او درباره وضعیت بودجه ورزش برای حضور در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: به هر حال مشکلات متعددی در تامین مالی داریم. حتی رشته‌هایی که منابع مالی دارند با تحریم‌های ظالمانه‌ای که در حق ما اعمال می‌شود، روبه‌رو هستند. بعضی رشته‌ها از جمله فوتبال نمی‌توانند مطالبات خود را وصول کنند. اینکه بگوییم منابع مالی محدود است و فدراسیون‌ها دچار مشکل می‌شوند، واقعا نمی‌توان از الان گفت. نهایت تلاشمان را می‌کنیم با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی رشته‌ها با آمادگی کامل داشته باشند.

پولادگر در واکنش به پرداخت بدهی سنگین استقلال به استراماچونی و اینکه نمی‌شد این پول چند روز زودتر پرداخت شود تا استقلال از آسیا حذف نشود؟ تصریح کرد: این بحث‌ها تکراری است. هر باشگاهی مدیرعامل و هیئت مدیره دارد. اینکه نمی‌شود همیشه وزارتخانه و دولت پای این باشگاه‌ها بایستند. خودشان باید مدیریت کنند، همانطور که مسئولیت قبول می‌کنند باید پاسخگوی عملکردشان باشند. تا آخرین لحظه مدیرعامل وقت استقلال نگفت که نمی‌توانم و در تلاش بود که پول را تأمین کند، کما اینکه طبق اسناد دو مرتبه فقط در این دوره، تحت عنوان پرداخت بدهی استراماچونی به باشگاه پرداخت شده و در اختیار هیأت مدیره و باشگاه قرار گرفته ولی پرداخت نکردند. خبر دارم که قبل از این هم چند مرتبه تحت عنوان پرداخت پول استراماچونی پول گرفتند ولی پرداخت نکردند و جای دیگری خرج کردند. من نمی‌گویم درست بوده یا غلط و خودشان باید جوابگو باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه قربان‌زاده گفته من برای تعیین اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختیار تام دارم، عنوان کرد: نه چنین چیزی نیست، قربان‌زاده هم چنین حرفی نزده است. قرار است با تعاملی که صورت می‌گیرد دو وزارتخانه ورزش و اقتصاد برای انتخاب اعضای هیئت مدیره تعامل داشته باشند تا در حوزه مالی، حقوقی و اقتصادی خبره و کاردان باشند تا مدیریت درست و منطقی برای هدایت دو باشگاه داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حرف مفت نزن لنگی بی شعور
  • نادر IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    کیسه از قرار دزد بازاره پولها رو خوردند یه آب هم روش .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس