کد خبر 1480295
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
واکنش ژابی آلونسو به حرکت تماشایی سردار آزمون/ سوپر گل ویرتس با کمک ستاره ایرانی

ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن به تمجید از ستاره ایرانی خود پرداخت.

به گزارش مشرق، شب گذشته از سری رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان در حالی میزبان سن ژیلواز بلژیک بود که سردار آزمون مهاجم ایرانی خود را در ترکیب اصلی نداشت.

نیمه اول با وجود موقعیت‌هایی که هر دو تیم به دست آوردند گلی در بر نداشت اما در نیمه دوم این نماینده بلژیک بود که در دقیقه ۵۱ توسط ویکتور بونیفیس به گل رسید. این گل باعث شد تا ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن تیمش را هجومی‌تر کند تا در خانه بازنده نباشد. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم آلمانی از دقیقه ۶۸ به زمین بازی آمد تا روند هجومی بایرلورکوزن روند بهتری به خود بگیرد.

در نهایت آزمون پاسخ اعتماد آلونسو را داد و تیم بایرلورکوزن در دقیقه ۸۳ با پاس گل ستاره ایرانی خود توسط فلورین ویرتز به گل تساوی رسید تا به بازی برگشت در خانه سن ژیلواز امیدوار بماند.

ژابی آلونسو سرمربی لورکورن در بخشی از صحبت‌هایش بعد از این تساوی به تمجید از حرکت تماشایی آزمون و سوپر گل ویرتس با کمک ستاره ایرانی پرداخت و گفت: برای ویرتس بازی آسانی نبود، فضا واقعاً در موقعیت گل تنگ بود. سردار آزمون در این صحنه خوب کار کرد و فلوریان سپس به زیبایی توپ را وارد دروازه رقیب کرد.

آلونسو از مهارت‌های خاص ویرتس تمجید کرد و گفت: ما او را تحسین می‌کنیم. این گل می تواند برای آینده ما در لیگ اروپا بسیار بسیار مهم باشد. اگر این بازیکنان خاص در لحظات سخت حضور داشته باشند، برای ما عالی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس