زیاد النخاله: به مبارزه با اشغالگران ادامه خواهیم داد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در مراسم روز جهانی قدس در بغداد تصریح کرد: کسانی‌که به‌توقف مقاومت دلخوشند، در توهم به‌سر می‌برند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در مراسم روز جهانی قدس در بغداد در سخنانی اعلام کرد: به روح رهبران شهید بزرگوار، شهید سلیمانی و شهر المهندس، به دلیل نقش آفرینی برجسته آنها درود می فرستم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این سخنرانی ادامه داد: صحنه های روزانه در مسجد الاقصی برای دیدن حقیقت از سوی همگان کافی است. کرانه باختری و مبارزان آن که امروز نماینده بیت المقدس هستند، هر روز برای مقابله با اشغالگران اعلام آمادگی می کنند.

زیاد النخاله ادامه داد: در بیت المقدس، پروژه صهیونیستی نابود خواهد شد. از دین و تاریخ خود در قدس دفاع خواهیم کرد. مبارزان شجاعی از بیت المقدس بیرون آمدند تا به اشغالگران بگویند این سرزمین مال ماست. افرادی که فکر می کنند ممکن است فلسطینی ها نبرد خود را متوقف کند دچار توهم هستند.

وی درادامه تأکید کرد: ما به جنگ ادامه خواهیم داد، حتی اگر هزار سال تا آزادی فلسطین باشد. ما متوجه هستیم که حضور مردم در عراق در این مراسم و در حمایت از مردم فلسطین به چه معناست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس