جهاد اسلامی از شهادت یکی از فرماندهان خود خبر داد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فسطین گفت که در سال جدید میلادی به نبرد خود تا آزادی قدس شریف ادامه خواهیم داد و هراسی از کابینه راست گرای فاشیستی رژیم صهیونیستی نداریم.

به گزارش مشرق، طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه گفت: سالی را پشت سر گذاشتیم که شاهد مقاومت مردم قهرمان فلسطین و جانفشانی آن ها در مقابله با رژیم تروریسم صهیونیستی بود و فلسطینی ها حتی یک لحظه هم دست از درگیری و نبرد با اشغالگران برنداشتند.

وی تاکید کرد: سالی که گذشت شاهد اتفاقات بزرگی بود که حافظه فلسطینی ها آن را به خاطر سپرد. در این سال شهدایی را از دست دادیم که نام آن ها جاودان خواهد ماند و خط مشی آن ها انگیزه ای برای تداوم مبارزه علیه دشمن صهیونیستی باقی خواهد ماند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: در سال جدید به نبرد خود در جنین و قدس و نابلس و تمام کرانه باختری ادامه می دهیم و با همان روحیه ای که به پیروزی و شهادت فرماندهانی مانند تیسیر الجعبری و خالد منصور منجر شد، به مبارزات خود تا پیروزی و آزادسازی قدس ادامه می دهیم.

وی تاکید کرد: دولت راست گرای فاشیستیِ صهیونیستی و تهدیدات ارتش جنایتکار آن ما را نمی ترساند.

طارق سلمی تاکید که به روح شهدای قدس، غزه، جنین، الخلیل، نابلس، طولکرم، رام الله و تمام فلسطین و همچنین زندانیان و مجروحان درود می فرستیم.

وی همچنین به مبارزان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و تمام گروه های مقاومت فلسطین درود فرستاد.

اخیرا زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی گفت: سال جدید میلادی آکنده از چالش و مقابله است و ما هیچ گزینه‌ای جز اتحاد و مبارزه نخواهیم داشت.

النخاله سال ۲۰۲۲ را سال پایداری و چالش مقابله فلسطین دانست و گفت که در این سال شاهد نبرد "وحدت میدان‌ها" در کنار تشکیل "گردان جنین" بودیم.

النخاله افزود: آنچه امروز در کرانه باختری جریان دارد، مانند انتفاضه مسلحانه واقعی و حقیقی است.

وی افزود: حلقه مقاومت در میدان‌های نبرد همگی به هم تنیده و متصل به یکدیگر است، به طوری که همدیگر را تکمیل می کنند و مقابله با دشمن متوقف نمی شود.

وی در واکنش به روی کارآمدن دولت افراطی نتانیاهو نیز گفت که ملت فلسطین در برابر دولت رادیکال، هیچ راهی ندارد، جز این که در نبرد با آن متحد باشند.

پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز پنجشنبه به سی و هفتمین کابینه رژیم اسرائیل و ششمین کابینه به ریاست بنیامین نتانیاهو رهبر حزب راستگرای لیکود رای اعتماد داد.

کابینه جدید نتانیاهو راست‌گراترین و افراطی‌ترین کابینه در تاریخ جعلی رژیم اسرائیل به شمار می آید.

به عقیده تحلیلگران سیاسی، حضور راست افراطی و احزاب دینی صهیونیستی و حریدی در قدرت از یک سو باعث خواهد شد که بحران و شکاف های داخلی در مرحله پیش رو در رژیم صهیونیستی به شدت گسترش یابد و ائتلاف حاکم آینده به ریاست نتانیاهو رویکرد و سیاست‌های بسیار افراطی و فاشیستی را علیه فلسطینی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و در کرانه باختری و قدس و نوار غزه در پیش بگیرد و از سوی دیگر، سطح تنش‌ها در منطقه را افزایش دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس