کد خبر 1480994
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

یک شیوه تحریف آن است که بخشی از واقعیت را بگویید و بخش های دیگر را کتمان کنید. مثل همین تیتر روزنامه اعتماد که اولا معلوم نمی کند ماجرا مربوط به سال ۱۳۷۸ است و نه امسال و پارسال.

ثانیا تیم -ضد- امنیتی پشت صحنه مصاحبه با محافظ سابق خاتمی، عمدا این حقیقت را از مخاطبان پنهان داشته که فرد مذکور (فرشاد طولابی) توسط نیروهای انقلابی شناسایی شده و به واسطه گزارش به مراجع حفاظتی، بازداشت شده و چند سال در زندان بوده است.

در واقع نیروهای انقلابی، کمترین مماشات و اغماضی به این خاطر که وی عضو سپاه (لرستان) بوده، نکرده و با این فتنه انگیزی، برخورد بهنگام داشته اند.

اظهارات این فرد، حاکی از به هم ریختگی روحی و معیشتی و زندگی شخصی اوست. در چنین شرایطی، تیم امنیتی پشت مصاحبه، به واسطه برخی دسترسی های خاص، سراغ نامبرده رفته و او را پخت و پز فکری کرده اند تا بگوید "بسیار علاقه‌مندم آقای خاتمی را ملاقات کرده و از ایشان حلالیت بطلبم".

لابد از این طریق، جفاهایی که خاتمی در حق کشور کرد -از جمله نقش آفرینی در آشوب ۱۳۸۸ و القای دروغ تقلب در انتخابات- تبرئه می شود!

 سیاه بازی و سیاهکاری اطلاعاتی!


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی افصحی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 1
    امیرالمومنین علی علیه السلام در حکمت شصت وهفت لاتری الجاهل الا مفرطا او مفرطا ( ر مشدد ) جاهل همیشه یا در تندروی است و یا در ارتجاع و کندروی ! این آقا ، هم آن زمانی که به گفتهٔ خودش می خواسته مثلا انتحار کند و چه الآن که می خواهد در « بی خبری خاتمی » او را به خیال خام خود در صدر اخبار قرار دهد ، فرد متمردی بوده و بی هیچ دستورالعملی ، توهم کار غیر قانونی و فتنه انگیزی ای را کرده بوده و اتفاقاً مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر و زندانی هم شده ! خب این کار احمقانهٔ در دوران سپری شده چه ارزش خبرب دارد که روزی نامهٔ اعتماد شیطان سراغ آن رفته ! یعنی عمل انقلابی جناب رئیسی در ایجاد تغییر و هوای تازه در هیأت دولت ، یا شروع طرح علمی و با برنامهٔ حجاب و عفاف و...از یک خبر سوخته ارزش کمتری داشته ؟ این که بارها گفته ایم شبه رسانه های اصلاحات آمریکایی ، دلیلش این است که اساساً این جماعت خارج از اسلوب حرفه ای رسانه های جمعی کار می کنند به جای اطلاع رسانی ، اطلاع سازی ! می کنند و با پس و پیش کردن رویدادهای گذشته ، از باند اشرافی اصلاحات آمریکایی باج می گیرند. اما این که چرا اعتماد شیطان با یک احمق مصاحبه کرده ، اول به خاطر کار کردن عکس خاتمی در صفحه اول بوده ( چرا که در دوران فتنه هشتاد وهشت نباید کار می شد ! باز هم الیاس حضرتی به کاهدون زده ! ) و دوم این که معرفت دینی ندارد چرا که ائمة همگی از مصاحبه با احمق نهی کرده‌اند مثلا امام سجاد در نصیحت به فرزندش می فرماید « یا بنئ ایاک و تصاحب الاحمق او تخالطه و اهجره و لا تحادثه فان الاحمق هجنه غائبا کان او حاضرا از مصاحبه ، معاشرت و هم صحبتی با احمق دوری کن چون احمق چه حاضر باشد و چه غائب فرومایه است » در ادامه فرمود « ان تکلم فضحته حمقه و ان عمل افسدو ان استرعی اضاع احمق اگر حرف بزند خود را مفتضح و بی حیثیت می کند ، اگر کار کند گند می زند و اگر مسئولیت حفاظت!! به وی سپرده شود ضایع می سازد » و این آقا همهٔ این صفات را دارد و الیاس حضرتی صاحب مغازه چند نبش شبه روزنامه اعتماد شیطان به نصایح امام معصوم توجه نکرده و قطعا هم خود را و هم خاتمی را و هم گفت و گو کننده احمق را رسوا یک جا رسوا ساخته است.
  • رمضانعلی محمدیان IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    14 2
    بسم الله. لطف خداوند حکیم به ملت بود که موفق نشد وگرنه از جلاد شهید میساختن با قبه و بارگاه میشد مسجد ضرار و البته استدراجی شد برای خاتمی که زنده موند تا خودش را بندازه اسفل السافلین و برای امت اهل تقوا واکسن درست بشه ضد هاری غربگدایانه الان شده عبرت حداقل برای آنان که پدر از آنها ناراضی است حیف پدر به آن آقایی که خاتمی داشت و قدرش را ندانست مثل بنی صدر مثل خزعلی مثل سید حسن خمینی مثل مقتدی صدر ووو این ادامه دهندگان قابیل و پسر حضرت نوح علیه السلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس