هزاران نفر در لندن علیه جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند+فیلم

هزاران نفر به مناسبت راهپیمایی‌های روز قدس، در مرکز لندن علیه سیاست‌های آپارتاید رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق، روز گذشته (یکشنبه) تظاهرات گسترده‌ای علیه سیاست‌های آپارتاید رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در مرکز لندن برگزار شد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه در این خصوص گزارش کرد، به مناسب راهپیمایی‌های روز قدس، جمع گسترده‌ای از مردم در مرکز پایتخت انگلیس در مقابل ساختمان وزارت کشور بریتانیا تجمع کردند و نوشته‌هایی را برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین با شعارهایی چون «آزادی برای فلسطین»، «تحریم آپارتاید» و «کشتار فلسطینیان را متوقف کنید»، حمل می‌کردند.

هزاران نفر در لندن علیه جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند+فیلم

بر اساس این گزارش، برخی از یهودیان ارتدکس در میان معترضانی دیده می‌شدند که علیه سیاست‌های رژیم صهیونیستی راهپیمایی می‌کردند. این راهپیمایی در مرکز لندن توسط کمیته عدالت برای فلسطین و به عنوان بخشی از راهپیمایی‌های سالانه «روز قدس» برگزار شده بود.

معترضان در انگلیس سپس از مقابل ساختمان وزارت کشور بریتانیا به سمت دفتر نخست‌وزیری راهپیمایی کردند و شعارهایی علیه سیاست‌های رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان سردادند.لسط

بر اساس این گزارش، «فلسطین را آزاد کنید» در میان شعارهایی بود که گروههای معترض با پرچم‌های فلسطینیان سرمی‌دادند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که گروهی از یهودیان ارتدکس که در تظاهرات علیه صهیونیست‌ها شرکت دارند در اقدامی اعتراضی پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش می کشند؟

مراسم روز قدس همزمان با سراسر جهان در بروکسل پایتخت بلژیک، استکهلم پایتخت سوئد و همچنین در تایلند با حضور گسترده حامیان فلسطین برگزار شد.

مردم در شهر بروکسل با حمل پلاکاردها و بنرهایی از مقاومت مردم فلسطین حمایت کرده و جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

گفتنی است، مراسم روز جهانی قدس همچنین در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی و همچنین در بورکینافاسو برگزار شد. علاوه بر این در ایتالیا و بلاروس نیز مراسمی از سوی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در این دو کشور با حضور گسترده حامیان فلسطین و قدس شریف برگزار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس