حمله هکر اندونزیایی به وزارت بهداشت و آموزش و پرورش تل‌آویو

در ادامه خبرساز بودن حملات سایبری علیه فلسطین اشغالی، یک گروه هکری اندونزیایی اطلاعات وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، گروه هکر اندونزیایی موسوم به «وولزسِک» (VulzSec) اسنادی را از وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی سرقت و برخی از آنها را منتشر کرد.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی خبر دادند که اطلاعات وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی توسط یک گروه هکری به سرقت رفته و این گروه هکری از حمله سایبری به وزارت آموزش و پرورش هم خبر داده است..

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، گروه هکر اندونزیایی موسوم به «وولزسِک» (VulzSec) روز دوشنبه فایلی را فاش کرد که ادعا می‌کند از وزارت بهداشت سرقت کرده و حاوی اطلاعاتی درباره نتایج آزمایشات سال ۲۰۲۰ کووید (ویروس کرونا) است.

طبق گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی، وزارت بهداشت این رژیم هنوز درباره این موضوع و حمله سایبری اظهارنظری نکرده است.

گروه هکر اندونزیایی همچنین اعلام کرده که اسنادی از وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی را هم در اختیار دارد و طی روز جاری بخشی از این اسناد را منتشر خواهد کرد.

وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اما اعلام کرده که هیچ حمله سایبری علیه این وزارتخانه نشده و سرورهای وزارت آموزش و پرورش در وضعیت ایمن قرار دارند.

انتشار اسناد گروه هکر اندونزیای از وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی و اعلام حمله سایبی به وزارت آموزش و پرورش در شرایطی انجام شده که طی روزهای اخیر بارها حملات سایبری به نهادهای مستقر در فلسطین اشغالی خبرساز شده بود.

حملات سایبری گسترده به فلسطین اشغالی طی روزهای اخیر بارها خبرساز شده است. در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی جمعه هفته گذشته خبر دادند که وبگاه چند بانک‌ و اداره پست این رژیم هدف حمله سایبری قرار گرفتند و برخی از آن‌ها آفلاین شدند.

در ادامه همین روند، هکرها در روزهای اخیر با حمله سایبری به ۶۰ وبگاه صهیونیستی به آن‌ها آسیب رساندند. همچنین هکرها با نفوذ به سرورهای دو شرکت کوچک و سیستم‌های نظارت بر آبیاری زمین‌های کشاورزی در فلسطین اشغالی، نقشه نظامی منطقه «کیسوویم» را به دست آورده و آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس