حمله ساییری

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، در پی حمله سایبری به وبسایت‌های بانک‌ها و اداره پست رژیم تل‌آویو، برخی از این سایت‌ها آفلاین شدند.

به گزارش مشرق، طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، وبسایت‌های بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی امروز (جمعه، ۱۴ آوریل) هدف حمله سایبری قرار گرفت و برخی از سایت‌ها آفلاین شدند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از وای‌نت نیوز، گروه هکری موسوم به «سودان ناشناس» مسئولیت این حمله را پذیرفته و مدعی است اهداف، «اسرائیل پست» و همچنین بانک لومی، دیسکانت بانک، بانک میزراهی-تفاهوت و بانک مرکانتیل بوده است.

اسرائیل پست در پی این حمله اعلام کرد «سایت ما قربانی حمله محروم‌سازی از خدمات (DoS) شده که موقتاً دسترسی به سایت را قطع کرده است».

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، حمله مذکور همزمان با روز قدس انجام شده که کارشناسان و تحلیلگران به احتمال آن در چنین روزی اشاره کرده بودند.

شرکت پست رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه ۲۴ فروردین هم در بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت از چند روز گذشته به شکل مستمر هدف حملات سایبری قرار دارد. یکشنبه نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند شرکت پست و سیستم‌های آبیاری در اراضی اشغالی فلسطین هدف حمله سایبری قرار گرفتند.

این حملات سایبری در حالی صورت گرفته که رسانه‌های صهیونیستی، پانزدهم ماه جاری نیز از حمله سایبری به وبگاه چند دانشگاه صهیونیستی خبر داده بودند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس