حمله سایبری ۱۵ پایگاه اینترنتی اسرائیلی را به تعطیلی کشاند

گروه هکری موسوم به «انونیموس سودان» امروز با حمله به پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی، ۱۵ دستگاه و نهاد مهم در سرزمین های اشغالی فلسطین را به تعطیلی کشاندند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری «سما»، در این حمله سایبری که یک روز پس از حمله به سایت موساد و سازمان بیمه اجتماعی اسرائیل انجام شد، تلویزیون، شرکت های ارتباطی، بانک، شرکت های خدمات رسان، دانشگاه، روزنامه و شرکت آب اسرائیل مورد هجوم سایبری قرار گرفت.

از میان شرکت ها و نهادهای هک شده می توان به سایت تلویزیون رژیم صهیونیستی، دوشرکت ارتباطی «سیلکوم» و «پارتنر»، دانشگاه تل آویو، روزنامه «جورزالم پست» و شرکت آب اشاره کرد.

شرکت حمل و نقل عمومی و بانک «دیسکونت» به عنوان سومین بانک بزرگ رژیم صهیونیستی از دیگر قربانیان این حمله سایبری بودند.

این حملات سایبری باعث توقف خدمات رسانی یا کندی، هرج و مرج و ازدحام شدید و بی نظمی و از کار افتاد سرورها در دستگاه ها و نهادهای مورد نظر شد.

دوشنبه شب نیز همین گروه هکری از حمله به سایت سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی موسوم به موساد و بیمه اجتماعی رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

در چند هفته گذشته چندین بار پایگاه‌های اینترنتی مراکز مختلف رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

همچنین منابع خبری ۲۷ فروردین ماه نیز از حملات سایبری به تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر دادند.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی از حملات سایبری به وب سایت‌های اپراتورهای تلفن همراه «Cellcom»، «Pelephone»، «Hot» و «۰۱۲ Mobile» رژیم صهیونیستی خبر دادند.

پیش تر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، این حمله سایبری بزرگترین حمله در سال‌های اخیر است که مجموعه بزرگی از وب‌سایت‌های اسرائیلی (صهیونیستی) را هدف قرار داده است که در نتیجه، ۶۰ سایت در طول ۲ روز (۲۶ و ۲۷ فروردین ماه) آسیب دیدند.

اواسط فرودین ماه نیز حملات سایبری، شبکه کامپیوتری شرکت پُست رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و در نتیجه آن ارائه خدمات پستی مختل شد. همچنین یک حمله سایبری آبیاری مزارع در مناطق وسیعی را که توسط رژیم اسرائیل اشغال شده بود، مختل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس