حمله سایبری به دانشگاه تکنولوژی رژیم صهیونیستی

هکرها در روزهای اخیر با حمله سایبری به ۶۰ وبگاه صهیونیستی به آن‌ها آسیب رساندند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» خبر داد که به دنبال حملات سایبری در روزهای گذشته، چند وبگاه معروف صهیونیستی از کار افتادند.

بنابر گزارش شامگاه شنبه شبکه «المیادین» به نقل از اسرائیل هیوم، هکرها اعلام کردند که به سرورهای دو شرکت کوچک و سیستم‌های نظارت بر آبیاری زمین‌های کشاورزی در فلسطین اشغالی نفوذ کرده‌اند و همچنین نقشه نظامی منطقه «کیسوویم» را به دست آورده‌اند و آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند.

طبق این گزارش، طی دو روز گذشته، حدود ۶۰ حمله سایبری به سازمان‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به از کار انداختن چند وبگاه‌، نفوذ به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های نظارت بر آبیاری و پایگاه‌های داده برخی وبگاه‌های کوچک اشاره کرد.

وبگاه صهیونیستی «چک پوینت» متخصص در بررسی حملات سایبری اعلام کرد که حجم حملات و خطر آن‌ها در مقایسه با حملات سال‌های گذشته بیشتر شده و در برخی موارد از ابزارهای بسیار قدرتمندتری استفاده شده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی، روز جمعه، خبر داده بودند که وبگاه چند بانک‌ و اداره پست این رژیم هدف حمله سایبری قرار گرفتند و برخی از آن‌ها آفلاین شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس