۰

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هشدار و شناسایی زیردریایی آمریکایی توسط این نیرو، اظهار داشت: این زیردریایی در سکوت کامل و در زیر آب در حال نزدیک شدن به تنگه هرمز بود که توسط زیردریایی تمام ایرانی و بومی فاتح رصد و شناسایی شد و با مانورهای ایذایی مجبور کرد تا زیردریایی آمریکایی به سطح آب بیاید و مسیر تنگه را در سطح آب عبور کند.

وی افزود: این زیردریایی تا حدودی به آبهای سرزمینی ایران نزدیک شده بود از این‌رو هشدارهای لازم به زیردریایی داده شد و همراه یک اسکورت مسیر خود را تغییر داده و به ادامه مسیر خود پرداختند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی آمریکایی با تمام تجهیزات به روزی که داشت تمام سعی و تلاش خود را کرده بود تا بدون صدا و اثر از تنگه هرمز عبور کند اما با گشت زنی زیردریایی فاتح، این زیردریایی آمریکایی شناسایی و رصد شد.

ایرانی تاکید کرد: آمریکایی‌ها باید توضیح دهند که چرا در یک آبراهه مهم دریایی نقض قوانین کردند و هشدار اخیر نیروی دریایی ایران به آمریکا این است که باید از این پس به تمام قوانین بین المللی پایبند باشند.

دریادار ایرانی تصریح کرد: زیردریایی آمریکایی که در حال گذر از تنگه هرمز بود یک زیردریایی بروز هسته‌ای به اسم فلوریدا بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 2
  • غلامحسین IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    7 0
    خداروشکر اینهم از دست برتر زیردریایی فاتح در برابر فن آوری غربی اونم از نوع فلوریدا
  • هوشنگ IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 6
    سند بیار تا حرفت رو باور کنیم با فیلم حرفت رو بزن برای ما شنیدن دروغه دیدن حقه
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      13:48 احسنت، دقيقأ همینطوره!! آدم حرفی رو بدون سند قبول نمیکنه که!! به همین دلیل هر مطلبی که از دهن یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون و غربگداهای داخلی و عنتر نشنال و بی بی سی و بقیهٔ اراذل و اوباش دربیاد تا سند و مدرک تایید شده توسط ما باهاش نباشه قبول نیست!!!
    • BE ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      3 0
      شما باور نکن ، چه اشکالی داره ؟ جیلیز ویلیز نکن پلیز
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    14 1
    به جمهوری اسلامی افتخار میکنم خاک بر سر دشمنان داخلی جمهوری اسلامی که عزت ایران و ایرانی را نمی بینند و به خود نمی بالند.
    • با سلام BE ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      1 0
      درود بر شما ، انشالله که بزودی سر و سامان بگیرید ، زمان خیلی زود میگذرد ، چند سال پیش ۴۸ ساله بودید ، الان ۴۴ سال ، خیلی حیفه
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      1 1
      خاک بر سر تو که شدی مدافع جمهوری اسلامی
  • وطن پرست DE ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    تنها خبر خوب در این روزهای تلخی که مسولین در حال عقب نشینی از ارزش های قانون اساسی هستند.
  • علی افصحی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    3 3
    امام خامنه‌ای « آمریکا چه کاره است که بیاید اینجا و در باره خلیج فارس اظهار نظر کند ، یارگیری کند» این راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بارهٔ حضور نظامی و شناور و زیر دریایی آمریکایی ها در خلیج فارس و تنگهٔ هرمز است. آمریکا نباید حضور داشته باشد اما اگر مصر بر حضور دارد اولاً باید طبق دستورالعمل ایران اسلامی که بیش ترین وسعت خط ساحلی خلیج فارس و مهم تر تنگهٔ هرمز را در اختیار دارد ، تردد کند و ثانیاً بداند دسنت از پا خطا کند تمام نیروها و تجهیزاتش در منطقه پودر خواهد شد. در این زمینه ارتش و سپاه در سرکوب آمریکای متجاوز کاملاً متحد و یک ید واحده هستند. هم سپاه عزیز تاکنون آمریکایی ها را گوشمالی داده و هم ارتش مکتبی ایران اسلامی. یکی از آن گوشمالی ها همین شناسایی زیر دریاریی هسته ای فلوریدای آمریکاست که می خواسته دزدانه از تنگهٔ هرمز عبور کند که توسطنیروی توانمند دریایی ارتش ، شناسایی و وادار به آمدن به سطح شده و پس احراز هویت کامل اجازه ادامهٔ مسیر نه زیر آب ، بلکه طبق دستورالعمل روی آب یافته است . نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز بارها اعلام کرده دشمنان به ویژه شیطان بزرگ آمریکا ما را امتحان نکند بد می بیند و امروز امتحان کرد و بد هم دید. آمریکایی ها فکر می کردند ایران اسلامی فاقد قدرت شناسایی مثلا این شناور زیز سطحی روزآمد است اما به ناگهان فهمید که نه ، دست توانمند محافظان امنیت خلیج فارس بسیار پر بوده و به راحتی می توانند با چند عملیات ریز ، شناور زیر سطحی را به روی سطح بیاورند. سلامتی و طول عمر فرماندهی کل قوا امام خامنه ای صلوات.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    4 1
    درود بر دریادلان ارتش، درود بر مرزبانان و دریابان ارتش و سپاه و ناجا
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 4
    همین؟فقط هشدار دادید؟! خخخ
  • adrian DE ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    5 3
    باید شلیک هشدار میدادن بهش . اخطار چیه
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 1
    ارتش باید پشت مردم باشد
    • BE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      2 1
      نه بابا ، خوب شد گفتی
  • ارش IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    3 1
    زیر دریایی فلوریدا SSGN-728)طول 170 متر نوع راکتور اتمی و قدرت 4500 کیلووات .دیروز با هشدار تسلیم شد و و حدود120 خدمه ان تسلیم شدند .الان هم در دست ایران هست .و اسمشو هرمز گذاشتند .و ما هم صاحب زیردریایی اتمی شدیم .
  • علیرضا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    سلام. درود بر جوانان شیردل ارتش ایران. امیدوارم از پاسخ بعضی وطن فروشان خائن ناراحت نشید.(آخه آدم چقدر بی غیرت میتونه باشه ضد کشورش حرف بزنه!!؟؟ هرچند خودشون آشکارا گفتند ما بی ناموسی.🤣🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس