الحاق زیردریایی فاتح دو و سه در آینده‌ای نزدیک

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در ناوگان جنوب و شمال بحث الحاق را در دستورکار داریم و به زودی نیز حامل خبرهای خیلی خوبی برای مردم عزیز هستیم که یک دستاورد بی نظیر در طول تاریخ است.

به گزارش مشرق، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش ، با اشاره به آخرین دستاوردها و برنامه‌ها برای تقویت نیروی دریایی، گفت: ما در دو حوزه ناوگان جنوب و ناوگان شمال، بحث الحاق را در دستورکار قرار دادیم. به زودی نیز حامل خبرهای خیلی خوبی برای مردم عزیز هستیم که یک دستاورد بی نظیر در طول تاریخ که تاکنون اتفاق نیفتاده و الحمدلله نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به این مهم دست پیدا کرده است، رسانه‌ای می‌شود.

الحاق زیردریایی فاتح دو و سه در آینده‌ای نزدیک

وی ادامه داد: در حوزه الحاق نیز در حوزه یگان‌های سطحی و هم در حوزه یگان‌های زیرسطحی برنامه خواهیم داشت. همچنین الحاق فاتح دو و سه را سرعت بیشتری می‌بخشیم که اقتدارمان را در حوزه زیرسطحی تقویت کنیم.

پرتاب موفق اژدرهای دو منظوره از زیردریایی فاتح

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ویژگی‌ها و قابلیت‌ها جدید زیردریایی کلاس فاتح، گفت: امروز فاتح ها به اژدرهای دو منظوره و ساخت داخل تجهیز شده‌اند و همه پرتاب‌هایشان نیز موفق بوده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    2 3
    یک دهم آنچه را می گویی انجام بده، خلف وعده و تاخیر در اجرای وعده ها باعث مخدوش شدن اعتبار ارتش می شود.
    • ح IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      بعد از این همه سال این واقعا یک دهم ه خب!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس