آمار جالب دربی در اردیبهشت ماه/ استقلال پرگل می‌برد، پرسپولیس خفیف!

در آستانه برگزاری دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و استقلال کارشناسان استقلالی معتقدند این تیم بهتر از حریف فوتبال بازی می‌کند.

به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال درباره شرایط دربی پیش رو اظهار داشت: «این مسابقه یکی از حساسترین بازی‌های این دو تیم در سال های اخیر است. هر دو تیم به سه امتیاز نیاز دارند و هر دو تیم حاضر به شکست خوردن نیستند. اما به لحاظ فنی منطق فوتبالی می گوید که تیم استقلال بهتر است».

وی افزود: «اصول فنی فوتبال می گوید که استقلال باید این تیم را شکست بدهد. تیم پرسپولیس شاید در بحث دفاعی شرایط خوبی داشته باشند اما در فاز هافبک و حمله آنقدرها که باید و شاید قهرمانانه بازی نمی کند».

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    شهر اورد بازی عادی نیست که منطق فوتبال نتیجه اش را از قبل مشخص کند.به خاطر حساسیت بیش از حد بازی و استرس بالای بازیکنان که از چند روز قبل انها را تحت تاثیر قرار داده و احتمالا افکار انها را سخت درگیر کرده منطق فوتبال در نتیجه بازی زیاد نمیتواند دخالت داشته باشد . هر تیمی که بتواند بهتر به خودش و شرایطش در درون زمین مسلط شود و بازی روانی را به نمایش بگذارد شانس پیروزی اش بیشتر است.
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    منطق تاج میگوید باید مساوی شود چون بر هر دوتیم به نفع تیم اصفهانی نیست و تا مکلف شده سپاهان را قهرمان کند و این کار را 80 درصد پیش برده و سپاهان به هر روشی بود رسونده صدر و نمیگذاره کسی مانع قهرمانی اون بشه میگن نه اخر فصل میبینید
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    زیاد خوش نباش توانایی های پرسپولیس فقط فوتبالی نیست داور ، کارشناس ،گزارشگرورسانه همه در خدمت پرسپولیسند روز سختی استقلال خواهد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس