آرسنال نباخت اما جام را به سیتی تعارف زد

تیم فوتبال آرسنال در دقایق پایانی دیدار خانگی مقابل ساوتهمپتون از شکست گریخت اما قهرمانی را به منچسترسیتی تعارف زد.

به گزارش مشرق، در اولین و یکی از مهمترین دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال آرسنال در دیداری خانگی در ورزشگاه امارات میزبان تیم قعرنشین ساوتهمپتون بود که در پایان با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف شد تا ۲ امتیاز حساس دیگر را از دست بدهد.

این در حالی بود که ثانیه بیستم اشتباه رمزدل دروازه‌بان آرسنال موجب شد تا آلکارز برای میهمان گلزنی کند. در دقیقه ۱۴ تئو والکات دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا اختلاف قعرنشین لیگ انگلیس با توپچی‌ها به دو گل برسد.

در دقیقه ۲۰ مارتینلی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا اختلاف به یک گل برسد. در دقیقه ۶۶ سلتا چار ستاره کروات ساوتهمپتون دروازه آرسنال را روی یک کرنر ارسالی گشود تا حساب کار سه بر یک شود.

در واپسین دقایق بازی اما اودگارد در دقیقه ۸۸ و ساکا در دقیقه ۹۰ برای توپچی‌ها گلزنی کردند تا آرسنال از یک شکست بد موقع خانگی فرار کرده باشد.

آرسنالی‌ها در این دیدار موقعیت‌های متعدد گلزنی را از دست دادند. همچنین خط دفاعی تیم تحتت هدایت مایکل آرتتا عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

تیم فوتبال آرسنال با یک امتیاز این بازی ۷۵ امتیازی شد و فاصله‌اش با منچسترسیتی ۵ امتیاز رسید. هر چند سیتیزن‌ها دو بازی کمتر دارند و با برتری در این مسابقات می‌توانند صدر را از چنگ آرسنال در بیاورند. همچنین در هفته‌های باقی مانده، سیتی و آرسنال یک بازی رو در رو هم دارند.

این سومین تساوی متوالی آرسنال بود تا سرنوشت قهرمانی اکنون در اختیار سیتی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس