کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: حادثه رانندگی برخورد یک دستگاه تریلر با خودرو سواری تیبا در کیلومتر ۳۷ محور سیرجان به بندرعباس ۲ نفر را به کام مرگ فرستاد و ۶ مصدوم داشت.

به گزارش مشرق، رضا فلاح افزود: امدادگران هلال احمر بلافاصله پس از اطلاع از حادثه رانندگی برخورد یک دستگاه تریلر با خودرو سواری تیبا به محل این حادثه اعزام شدند و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی با اشاره به اعزام تیمی از پایگاه امداد و نجات جاده ای چاه قلعه سیرجان عنوان کرد: امدادگران پس از انجام اقدامات امدادرسانی، ۲ نفر از مصدومان و متوفیان را از درون خودرو رهاسازی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: یک نفر از مصدومان نیز به علت شدت جراحات توسط تیم امداد و نجات به بیمارستان سیرجان انتقال داده شد.

وی ادامه داد: امدادرسانی در این حادثه از ساعت ۱۰:۵۵ امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه ادامه داشت.

فلاح در ادامه به رانندگان توصیه کرد، ضمن توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و توجه به جلو، سرعت مطمئنه را در محورهای ارتباطی رعایت کنند.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار گرفته و محور سیرجان بندرعباس یکی از محورهای ترانزیتی این استان به شمار می رود و شمار تردد کامیون و تریلرها در این محور بالا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رسول IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 3
    ملت وحشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس