برخورد اتوبوس با کوه حادثه آفرید/ مصدومیت ۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از مصدوم شدن ۱۱ نفر در چهار تصادف جاده‌ای روی داده در محورهای استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سید قاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به وقوع تصادفات جاده‌ای در شبانه روز گذشته اشاره و اظهار کرد: برخورد اتوبوس حامل ۲۵ مسافر با کوه در کیلومتر ۶۰ جاده زنجان – بیجار سه مصدوم برجا گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه دو تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید فروزنده شهرستان ایجرود همراه با خودروی ست نجات و آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان حادثه اعزام شدند، افزود: تیم‌های عملیاتی موفق به رهاسازی آسیب دیدگان این حادثه شدند و سه مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی به تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان – قزوین اشاره کرد و گفت: این سانحه نیز در کیلومتر ۶۰ این مسیر با برخورد ۶ خودروی سواری با یک دستگاه تریلی رخ داد.

موسوی ادامه داد: بلافاصله پس از گزارش این سانحه رانندگی، دو تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال شهرستان خرمدره همراه با تجهیزات مورد نیاز عازم محل حادثه شده و اقدام به رهاسازی مصدومان واقدامات اولیه درمانی کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: ۶ مصدوم این تصادف زنجیره‌ای نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منقل شدند.

وی از وقوع چند فقره تصادف دیگر در جاده‌های زنجان – بیجار خبر داد و افزود: تصادف سواری۴۰۵ در کیلومتر جاده زنجان – بیجار یک مصدوم برجا گذاشت.
موسوی به تصادف خودروی پراید با ۴۰۵ در کیلومتر هشت جاده قیدار – کرسف اشاره و تصریح کرد: این سانحه رانندگی نیز چهار مصدوم برجا گذاشت.

امدادرسانی به ۱۲۳ مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده های زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به وقوع کولاک شدید شب گذشته در جاده‌های زنجان – طارم و زنجان – تهم - چورزق اشاره و تصریح کرد: این کولاک موجب گرفتار شدن ۱۲۳ نفر از هموطنان در این مسیرهای کوهستانی شد.

وی با تاکید بر اینکه بلافاصله یک تیم چهارنفره کوهستان همراه با آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده ای تهم – چورزق به ۱۲۰ مسافر و راننده گرفتار در کیلومتر ۲۸ این مسیر ارتباطی امدادرسانی کردند، گفت: این تعداد مسافر سرنشینان ۴۰ خودرو بودند.

موسوی ادامه داد: سه نفر از رانندگان نیز در جاده زنجان – طارم در برف و کولاک شب گذشته گرفتار شده بودند که تیمی همراه با خودروی ست نجات و آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سرخه دیزج اعزام و موفق به امدادرسانی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک و حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امدادو نجات تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    1 0
    راننده کوه را ندیده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس