ترافیک

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده‌های شمال همچنان زیر بار ترافیک قرار دارد، گفت: قرار است محور ‌کندوان یک‌طرفه شود که در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

به گزارش مشرق، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: شاهد ادامه ترافیک در مسیرهای خروجی از شمال هستیم.

وی با اشاره به ترافیکی نیمه‌سنگین و روان در محورهای کندوان و هراز، گفت: تردد خودروها در محورهای کیاسر و سوادکوه نیز به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: طی هفته گذشته و با توجه به تعطیلات شاهد افزایش حجم مسافران در محورهای شمال بودیم که با توجه به پایان تعطیلات ترافیک به مسیرهای خروجی استان رسید.

جهان‌تاب با اعلام اینکه قرار است محور کندوان یک‌طرفه شود، تصریح کرد: در این زمینه درحال هماهنگی هستیم که درصورت تایید اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بعید است محور هراز یک‌طرفه شود، تصریح کرد: ممنوعیت تردد تریلی در محور هراز و ممنوعیت تردد تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز و تردد تریلی در محور سوادکوه نیز درحال اجرا است.

جهان‌تاب با تاکید بر ضرورت مدیریت سفر، خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس نیز مورد تاکید است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس