کد خبر 1486401
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
‌

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه راه‌های استان در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است گفت که باهدف مدیریت کنترل ترافیک محورهای کندوان و هراز از سمت شمال به جنوب یک طرفه شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر محور سوادکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی است و ترافیک در این محور نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: یک طرفه شدن محورهای کندوان و هراز از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز و تا حوالی ساعت ۲۳ امشب باهدف مدیریت و کنترل ترافیک ادامه می یابد.

وی، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و اضافه کرد : پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به تردد بیش از ۶۵ میلیون دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: تردد خودرو در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

کندوان و هراز یکطرفه شد

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    لجن پراکنان و خودتحقیران در مجازی:پول نداریم😟ماشین نداریم🥺افسرده و غمگینیم😢حال مسافرت نداریم😫پول سفر و رستوران و شهربازی و لباس و........نداریم😭😭😭😭😭.حالا همینا تو واقعیت😁😂🤣🤣🤣🥳🥳💃💃🕺🏻🕺🏻👩‍❤️‍👨🍌🍓🥥🥑🥩🍔🍗🍖🍩🧁🥨🏄🏊‍♀️🪂🏂⛷️🏒🏑🚗✈️⛴️🎢🎡🚤

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس