ارتش

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت شاعر انقلاب عباسعلی براتی‌پور را در پیامی تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس و از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت.
بر اساس این گزارش در متن پیام روابط عمومی ارتش آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر انقلاب، دفاع مقدس و اهل بیت علیهم السلام و از پیشکسوتان نیروی الهی هوایی ارتش موجب تأسف و تالم خاطر شد.

سرهنگ بازنشسته عباسعلی براتی پور مرد وارسته، مهربان، متدین، از مفاخر حوزه شعر نیروهای مسلح و از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش بود که با سابقه سال‌های متمادی عضویت در انجمن شعر حوزه هنری و مسئولیت برگزاری بیش از یک دهه جلسات دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب، اولین مجموعه شعرش را با عنوان بهت نگاه در سال ۱۳۶۹ منتشر و آثار دیگری همچون وعده دیدار، کتیبه شکیب، سینای سبز عشق، با شقایق‌ها برادر، عطش عشق، داغ تشنگی، سوار مشرقی، در ساحل علقمه، ماه در فرات، گزیده ادبیات معاصر ۲۴، زیتون و زخم، دل و دریا، سه مجموعه شعر درباره رحلت امام راحل (ره) و … را در کارنامه خود دارد و تربیت کننده چند نسل از شاعران امروز انقلاب است.

اشعار این شاعر انقلابی موجب اعتلای شعر و سرودهای حماسی و در دوران دفاع مقدس نیز موجب تقویت روحیه رزمندگان شد.

روابط عمومی ارتش ضایعه درگذشت این شاعر انقلابی و پیشکسوت نیروی هوایی ارتش را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده آن مرحوم، هموطنان گرامی، جامعه ادبی کشور، آحاد هم‌رزمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی الهی هوایی ارتش تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می‌نماید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    خرید حداقل صدها اسکادران آواکس
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    چرا به جای شاعری در جنگ با عراق و سوریه مدافع حرم، شرکت نکرده. آخه شاعری هم کار شد.شعرهایش هم نه ردیف ونه قافیه دارند،نه وزن درست و در کل مشکل انسجام دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس