اسرائیل

مخالفان نتانیاهو حاضر نیستند از خواسته خود کوتاه بیایند و اکنون برای شانزدهمین هفته متوالی به خیابان ها آمده اند تا بر علیه طرح اصلاحات قضائی و دولت نتانیاهو تظاهرات کنند.

سرویس جهان مشرق - وضعیت سرزمین های اشغالی کماکان مانند هفته های گذشته است و شکاف و اختلاف در میان صهیونیست ها به صورت کمافی السابق ادامه دارد. مخالفان نتانیاهو هنوز به تظاهرات خود ادامه میدهند و خواستار توقف این طرح و به طور کلی ادامه کار دولت نتانیاهو هستند. تظاهرات در سرزمین های اشغالی علیه اصلاحات قضائی در ده ها مرکز سرزمین های اشغالی برگزار شد، این برای شانزدهمین هفته متوالی تظاهرات در سرزمین های اشغالی است.

هفته شانزدهم اعتراضات علیه نتانیاهو در سرزمین های اشغالی + عکس و فیلم

تظاهرات مرکزی تقریباً هر هفته در خیابان کاپلان تل آویو برگزار می شد و طبق بررسی عکس های هواپیماهای بدون سرنشین حدود ۱۲۰ هزار تظاهرکننده امشب در آنجا تظاهرات کردند. در تل آویو، تظاهرکنندگان صهیونیست سعی کردند به سمت جاده ایالون بروند که توسط نیروهای پلیس متوقف شدند، بزرگراه ایالون برای دقایقی مسدود شد.تظاهرات همچنین در حیفا، بئر شبع، قدس اشغالی، نتانیا، اشدود، هرتزلیا، روش هاعین، بیت شمش، کفار صبا و بت یام برگزار شد.

هفته شانزدهم اعتراضات علیه نتانیاهو در سرزمین های اشغالی + عکس و فیلم

همچنین مطرح شدن طرح جدید برای خدمت سربازی یهودیان حریدی،‌ باعث اعتراض به دولت نتانیاهو شده است. این طرح توسط وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و نیز وزیر جنگ این رژیم پیشنهاد شده و بر اساس آن به پیشنهاد وزیر دارایی حریدی ها از سن ۲۱ سالگی و به پیشنهاد وزیر جنگ از سن ۲۳ سالگی از انجام خدمت نظام معاف می‌شوند، این در حالی است که این سن در حال حاضر ۲۶ سال است. لاپید با تاکید بر اینکه این قانون خدمت سربازی نیست بلکه تسلیم بی قید و شرط در برابر فرار و امتناع از خدمت است، افزود: این یک چشم پوشی از ارزش‌هایی است که (رژیم) اسرائیل بر اساس آن بنا شده است.

با توجه به جدید ترین نظرسنجی های صورت گرفته میتوان براورد کرد در صورت برگزاری انتخابات مجدد در سرزمین های اشغالی، بنیامین نتانیاهو از صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی حذف خواهد شد. بر اساس نظرسنجی انجام شده از سوی وب سایت صهیونیستی معاریو، آمار ها نشان میدهد که نتانیاهو و ائتلاف آن که دولت فعلی رژیم صهیونیستی را تشکیل داده اند، اکثریت را از دست داده اند.

هفته شانزدهم اعتراضات علیه نتانیاهو در سرزمین های اشغالی + عکس و فیلم

بر اساس این نظر سنجی، لیکود به رهبری نتانیاهو و اردوگاه دولتی به رهبری بنی گانتس با یکدیگر در نظر سنجی ها برابر شده اند و این برابری ادامه دارد، این درحالی است که اردوگاه دولتی پیشتر در جایگاه پایین تر قرار داشت. با این حال، بلوک احزاب ائتلاف تنها ۵۱ کرسی دریافت می کند، در حالی که بلوک اپوزیسیون ۶۹ کرسی دریافت می کند.

هفته شانزدهم اعتراضات علیه نتانیاهو در سرزمین های اشغالی + عکس و فیلم

میتوان گفت تحولات پنج ماه اخیر در سرزمین های اشغالی، به صورت کامل تاثیر خود را گذاشته است و دولت نوپای نتانیاهو علی رغم اینکه تنها چهار ماه شروع به کار کرده است، مقبولیت خود را از دست داده است. وضعیت امنیتی - نظامی رژیم صهیونیستی نیز نامطلوب است، حملات دو هفته قبل مقاومت به سرزمین های اشغالی، رژیم صهیونیستی را مجبور کرد تا از تعرضات خود به مسجدالاقصی منصرف شود.

نگرانی هایی نیز وجود دارد که رژیم صهیونیستی ممکن است در هفته های آینده اقدام به ترور فرماندهان مقاومت کند. در همین رابطه کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: ارتش تصمیم گرفت بعد از عید استقلال، پرونده ترور رهبران ارشد گروه های فلسطینی را بازگرداند تا بازدارندگی را برگرداند، حتی به قیمت یک عملیات نظامی یا تشدید تنش بزرگ. این شامل تمام جبهه ها در غزه، لبنان و سوریه می شود و بزرگترین لیست مربوط به العاروری، السنوار، الاجوری، مروان عیسی و دیگر رهبران.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    61 1
    اگر الله بخواد دیگه کلکشون کنده است اسرائیل. تسلیت به صادق زیبا کلام
    • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      0 1
      انشالله نابود دو دیکتاتور روی زمین نتانیاهو و پوتین
    • US ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      0 1
      خواهی دید صاحب تسلیت کی خواهد شد!ما بهاییان پشت سر نتانیاهو هستیم
    • ارسلان IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      1 0
      بهایی کسی است که از هر قید و بند اخلاقی آزاد است و یک آدم (بهاالله) را خدا می داند پس نتانیاهو هم اینقدر نادان نیست که روی حمایت شماها حساب کند. درضمن همه می دانند که بهایی های اسراییل پشت سر جناح رقیب (لاپید و بنت) هستند پس دروغ نگو. وآخراینکه کلا چند نفرد و اصلا چقدر اهمیت دارید شماها؟!
  • ایرانی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 4
    لطفا اطلاعات بیشتری بدهید .چند نفر در تظاهرات تا الآن کشته شده یا مجروح شده اند ؟
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      1 2
      09:25 به تعداد مغازه های مردم که آتیش زدن و مامورهای انتظامی که کشتن!!!
    • موشه از آبشیرین نهاریا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      1 1
      زخمی و بازداشتی تا دلت بخواد. نوبت کشتن هم می رسد به امید یهوه. تو خودش را ناراحت نکن اذیذم!
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    تولبد خودروی روآ که محکم تر از وراید اسن بجای خودروی پراید. جایگزین پراید.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    24 1
    قابل توجه برعندازان وحشی. حالا که با سلاخی و آدمکشی و کتک زدن و تهدید و بنزین ریختن و آدمسوزی و کشته سازی 17 دختر خوشگل خوش هیکل نتونستین حتی 2 هزار نفر ناقابل بیارین تو خیابونای تهرون اقلا" از 2 عکس اول استفاده کنین و زیرش بنویسین "انقلاب در تهران. ما بیشماریم"!!!. جاعل فتوشاپ کار که کم ندارین.گاگول پای ماهواره و توی تلگرام هم که وول میزنه
  • شفیع IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    19 1
    اعتراضه ها ,اعتراضضضضض😉 تو ایران چهار نفر جمع میشدن و برای جلب توجه آتیش بازی میکردن و عمو زنجیر باف بازی میکردن..,تازه ادعای انقلاب هم داشتن🥴
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    9 1
    غربگدا : اینا کلا روی هم رفته ده پونزده نفر بیشتر نیستن عین نماز عید فطر تهران!!! اون تظاهرات انقلابی ما بود که فقط تو تهران صد میلیون نفر اومده بودن، به مرگ مصی موسیخ اگه دروغ بگم!!!!
  • یعلون از تلخاب حیفا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    1 0
    جوب شور هم پیش ما بود.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 6
    خوش خیال نباش توی ایران هم همینطوره نمونه اش اعتصابات امروز واحدهای صنعتی در اعتراض به دستمزد و تورم
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    1 1
    جوب شور تلاویو کجاست؟
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      2 1
      شنبه ها توالت میشوره سرش شلوغه!!! خخخخخخ
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      0 1
      ته کوچه ممتازشون
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    3 0
    اسراعیل نابود شدنی است واین تقلا های اخرشونه
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 1
    از تمام هموطنانی که در کشور جمهوری آذربایجان فک و فامیل و دوست و آشنایی دارن خواهش میکنم این پیام بنده رو کپی کنن و بهشون بفرستن.باکو داره با جان مردم جمهوری آذربایجان و ایران بازی میکنه.هنوز خیلی ها در کشور آذربایجان خبر ندارن که علیف چیکار داره میکنه.دادن پایگاه نظامی برای اسرائیل برای باکو خطرناکه.موساد هم داره اونجا فعالیت میکنه.مردم کشور آذربایجان پاشن و تظاهرات بکنن و بگن اسرائیل اینجا چیکار داره و چرا علیف با جان جوانان کشورش بازی میکنه.قبل از اینکه دیر بشه مردم با بصیرت کشور آذربایجان علیه علیف بپا خیزن و گرنه علیف مثل زلنسکی کشورشون رو داغون خواهد کرد.در جمهوری اسلامی نائب برحق امام زمان تشریف دارن و جنگ با ایران یعنی جنگ با اسلام و گردنکشی در برابر خدا.پس از خدا بترسین و تا دیر نشده اسرائیل رو از کشورتون خارج کنید.این سفارش رو به مردم ترکمنستان هم دارم اینها هم دارن راه علیف رو متاسفانه میرن.کشور های اسلامی باید ایران رو الگوی خود قرار بدن.رهبر معظم انقلاب اخیرا فرمودن که اگه اتفاقی نیفته پایان رژیم غاصب اسرائیل نزدیکه.پس دیوانگی اسرائیل رو در نظر بگیرین و کشورهای خودتون رو دریابید و نذارین کار از کار بگذره.هر چند جمهوری اسلامی در نهایت پیروز میدان خواهد بود ولی آسیب جدی به مملکت های شما هم خواهد رسید
  • ‌یزدان IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    3 4
    اینها یکسری اغتشاشگر و بی سواد هستن که از خارج مرزها دارن تحریک میشن وتعجب میکنم که پلیس اسراییل تا کجا وکی میخوا صبوری بکنه
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 2
    سرعت اینترنت خیلی خرابه لطفا سرعتش را به دوران باشکوه برجام و روحانی غربگرا برگردانید
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 1
    اینا اغتشاش گر هستند باید با شات گان و ساچمه ای بزننشان
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      1 1
      اینها پرچم شان را آتش نمی نند.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    14 1
    باید برای رفتن اسراییلی ها به استرالیا یا سرزمین پهناور امریکا و کانادا رفراندوم برگزار شود مردم اسراییل ازاد هستند که سرزمین خودشان را انتخاب کنند. جامعه جهانی باید به انها کمک کند
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    فیلم های قبلی
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 2
    چرا سرکوبشون نمیکنند؟ چرا هیچکدوم پیش زمینه خودکشی ندارند؟
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    این اعتراضات به این وسعت، و اینکه توسط رژیم غاصب سانسور نمیشه و پیشروی و نتیجه خاصی هم ندارد، همیشگی و عادی شده. عجیب نیست؟ نقشه ای پشت این آشوب نیست؟ شاید اجرای تمرینی یک آشوب در ایران باشد؟ یا شاید من توهم زدم؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 1
    هند غول‌پیکر‌، هند اتمی و ثروتمند با زنگزور مخالف است.
  • علی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 1
    در همین کشور صهیونیستی مدتی است علیه دولت به خیابان می آیند چقدر با برخورد خشن مواجه شده اند ؟ !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس