افزایش عدم تمایل جوانان صهیونیست به خدمت و جذب در ارتش!

نظرسنجی انجام شده از مراکز جذب نیرو در ارتش رژیم صهیونیستی نشان از عدم تمایل جوانان صهیونیست به خدمت در ارتش و فرار از آن دارد.

به گزارش مشرق، نتیجه نظرسنجی که یک وبگاه عبری از «بخش رفتارسنجی» ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی انجام داده، نشان داد که انگیزه پیوستن به «یگان‌های رزمی» در ارتش این رژیم به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

وبگاه عبری «جنبش دسترسی به آزادی اطلاعات» در گزارشی از نظرسنجی که اخیراً ارتش رژیم صهیونیستی از حدود ۴۰ درصد از جوانان مشمول خدمت نظام وظیفه در سرزمین‌های اشغالی تهیه کرده است فاش ساخت که انگیزه آنان در پیوستن به «یگان‌های رزمی» در ارتش این رژیم به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

بر پایه این گزارش، طبق یک نظرسنجی دیگری که در دسامبر / آذر سال گذشته میلادی در فلسطین اشغالی انجام شد نشان داد که تنها ۶۶ درصد از مردان تمایل به پیوستن به یگان‌های رزمی داشتند؛ این در حالی است که آمار سال ۲۰۲۰ از گرایش ۷۳ درصدی حکایت می‌کند.

بر اساس این گزارش، این عدد به کمترین میزان خود در سال‌های اخیر رسیده است؛ چرا که این عدد در سال ۲۰۲۰، ۷۳ درصد بود که نشان دهنده کاهش مداوم تمایل به جذب و استخدام در یگان‌های رزمی است.

بر اساس این نظرسنجی، «این داده‌ها، با منسجم و منطبق با دادهای پیوسته‌ای است که حکایت از این دارد که درصد سربازهای جذب شده به ارتش «اسرائیل» به طور کلی کاهش یافته و در عین حال، میزان فراری‌ها از سربازی افزایش یافته است.»

این رسانه عبری نوشت که با تداوم این وضعیت، حرف و حدیث‌ها درباره پایان ایده موسوم به «ارتش مردمی» به گوش می‌رسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس