کد خبر 1482816
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
واکنش درویش به ادامه حضور گل محمدی در پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی سال آینده نیز با پرسپولیس قرارداد دارد و نتیجه بازی دربی ۱۰۰ قرار نیست برای حضور یا عدم حضور یک مربی نقش داشته باشد.

به گزارش مشرق، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز دربی ۱۰۰، اظهار داشت: ابتدا باید عید سعید فطر را به همه هموطنان عزیزم تبریک عرض کنم. همانطور که شما گفتید شاید حساس‌ترین مسابقات قرن، این دیدار باشد اما تیم پرسپولیس یک تیم کاملا آماده و سرحال برای این دیدار است چون به غیر از برنده شدن نتیجه‌ای دیگر برای ما کارساز نیست از این جهت آمده‌ایم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم که هواداران از این بازی پرنشاط لذت ببرند.

وی در پاسخ به این سؤال که افشین پیروانی به حضور ۱۵ هزار تماشاچی برای دیدار امروز انتقاد داشتند نظر شما در رابطه با این موضوع چیست گفت: همین حالا از طرف نماینده استانداری شنیدم که زحمت کشیده‌اند بلیت‌فروشی طبقه دوم را آغاز کرده‌اند پیش از این چند زون را گفته بودند که ناامن است اما زون‌هایی که امکان حضور هوادار است الحمدالله مهیا کردند تا هواداران بتوانند بیایند و از نزدیک شاهد این بازی زیبا باشند و برنده شدن پرسپولیس را ببینند.

درویش در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از بازی امروز چیست،‌گفت: خب ما به غیر از برنده شدن نتیجه دیگری را متصور نیستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر ممکن است صادقانه بگویید نتیجه این بازی و آخر فصل و قهرمان شدن و یا نشدن پرسپولیس در مورد ادامه همکاری یحیی گل‌محمدی اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر،‌گفت: فرقی نمی‌کند او مربی تیم است، همین که برای این تیم است و نتایج دیگر هم برای این تیم رقم می‌خورد. همه تیم‌های بزرگ دنیا این شکلی است. ضمن اینکه گل محمدی سال آینده نیز با پرسپولیس قرارداد دارد و نتیجه بازی که قرار نیست برای حضور یا عدم حضور یک مربی نقش داشته باشد اما ان‌شاءالله چون تیم همه سرحال هستند آماده هستیم ان‌شاءالله امروز برنده بیرون بیاییم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس